Spring naar bijdragen

Eerste nederlandse cache - Welke


paulus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

je**s, welkom terug op aarde. Foei het is nu wel echt komkommertijd volgens mij. Nog druk gaan maken om een topic van 4 jaar terug. Wie was er het eerst? Who cares eigenlijk? Er zijn er al ongeveer 4000 daarna gekomen en nog bijna 3000 online.

Je moet wel een heel erg onbezorgd leven leiden wil dit jou nog na 4 jaar zo dwars zitten. Vraag ik me af warom je niet eerder forumlid bent geworden om het grote onrecht recht te zetten ;)

 

Je zou misschien beter je energie kunnen steken in Urban 4?

 

Des te meer reden om oude topics echt in de vuilnisbak te gooien. Helaas sta ik met die standpunt zo goed als alleen in het team :cry:

 

Wie de eerste was? Lijkt me nu interessanter om de vraag van Heirbaut Hunters te gaan volgen. Wie is de laatste?

 

Mits onvoorziene omstandigheden voor wat de toekomst betreft, zou ik dat best wel eens kunnen zijn. Toch?

 

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie de eerste was? Lijkt me nu interessanter om de vraag van Heirbaut Hunters te gaan volgen. Wie is de laatste?

 

Mits onvoorziene omstandigheden voor wat de toekomst betreft, zou ik dat best wel eens kunnen zijn. Toch?

 

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.

Ik mag lijden dat jij de laatste niet legt vriend, want dan gaan we het eens hebben over belangenverstrengeling. HAHAHAHA (geintje kruimel, geintje, echt waar!)

 

Anyway, ik hoop dat de laatste nog even op zich laat wachten. Waarschijnlijk komt die cache dan ook op de laatste pagina van het web. ;)

 

Wel vind ik dat Onwaarschijnlijk recht heeft zijn zegje te doen. Als hij vind dat hem onrecht wordt aangedaan omdat hij meent echt de eerste te hebben gelegd, mag hij dat ongenoegen uiten. In mijn opinie (waar niemand op zit te wachten...) is er denk ik een verschil tussen de eerste die is aangemeld en de eerste die werkelijk is geplaatst. Wat is dan de eerste?! Ik denk dat de eerste found in NL mij meer zegt dan de eerst geplaatste cache. Immers, wat zou het mooi zijn geweest als de eerste cache nog steeds maagd was; een ware levenspuzzel. Dus, maak je punt nog maar eens duidelijk, wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach gut ja, ieder mag zijn ei kwijt als hij denkt dat hem onrecht aangedaan wordt :) Alhoewel het in een topic van 2002 wel erg gedateerd is natuurlijk. Maar ja, er zijn er meer waar het verleden ineens begint te borrelen.

 

Of ik de laatste leg weet ik niet maar als er niets veranderd kan het best zijn dat ik de laatste in Nederland of Luxemburg online zet.

En, stel ik zou van zoiets ondenkbaars op de hoogte zijn, dan zou ik wel een poging kunnen doen om de laatste ook van mijn hand te laten komen :)

En dan mag je schreeuwen wat je wilt met je belangenverstrengeling. ;)

 

Trouwens... de GCnummertjes zijn wel bijna op.Dus... wie weet. (ik)

 

Ik weet niet hoe de registratie toentertijd ging. Als ik lees dat de cachenummers niet op volgorde waren, dan kan ik er ook niets mee.

De GCnummers worden namelijk allemaal op volgorde uitgegeven. Of men nu een datum van een jaar of 10 jaar terug bij een cache zet, de volgorde zit hem wel in de GCnummer. Daar kun je niet mee sjoemelen.

 

Ik zie zo nu en dan een cache met een datum van aanmaak/indienen die echt niet overeenkomt met de gcnummer bij de cache :) De enige verklaring die ik daarvoor kan bedenken is dat men waarschijnlijk denkt dat met een oudere datum de cache ook eerder gereviewed wordt.

 

Helaas was er in het begin geen communicatie met de approver en is daar dus logischerwijs ook geen bewijs van terug te vinden in het archief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...