Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

gelijk maar even een forum ontmaagden :thumbdown:

Is het zinvol om in dit forum een verzameling van contactpersonen te verzamelen van de diverse organisaties? Of gaat het allemaal langs een centraal loket?

Ik bedoel: een lijst alhier publiceren die langzaam groeit, maar waarin iedereen kan zien of terugvinden dat Meneer Jansen de contactpersoon is voor Overijssels Landschap in de omgeving Oldenzaal, etc. Dan weet je naar wie je moet vragen.

bewerkt door Elastigirl
Geplaatst
gelijk maar even een forum ontmaagden ;)

Is het zinvol om in dit forum een verzameling van contactpersonen te verzamelen van de diverse organisaties? Of gaat het allemaal langs een centraal loket?

Elastigirl, geef me even de tijd om alles op een rij te zetten. Dergelijke zaken zullen trouwens op de site komen te staan en niet in een forum. Maar zover is het nog niet. SBB is in de afrondende fase van een flinke reorganisatie. Zodra duidelijk is wie wat gaat doen (bij verschuivingen) heb ik vanmiddag afgesproken dat ik bij hen een bak koffie kom drinken :1eye: om elkaar weer eens recht in de ogen te kijken. Verder ligt het in de bedoeling om regelmatig de zaken die spelen te evalueren.

Ron Mumzle

Geplaatst

Mooi zo, meteen strak modereren. Want uit het antwoord van Mumzle blijkt dat de vraag toch niet Natuur thuis hoort, maar elders. Dus hopla, verplaatst van forum Natuur naar hier.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...