Spring naar bijdragen

PDA en GPS


Gast a running mate

Aanbevolen berichten

Gast a running mate

Ik ben in overweging op een GPS ontvanger aan te schaffen. Het lieftst zoek ik een PDA of Palmtop die ik ook kan gebruiken voor geocaching. Weet iemand welke fabrikant (en type) dit mogelijk is. En heeft iemand ervaring in het gebruik?

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een PDA of Palmtop is leuk als je 'mooi-weer-cacher' bent, ze zijn nl. absoluut niet waterdicht en kunnen ook niet echt tegen een stootje. Realiseer je dat het in ons landje nog weleens wil regenen en je laat hem allicht per ongeluk een keertje vallen. Beter is een gewone hand-GPS. Die zijn getest om een half uur, op een meter diepte onder water houden. Ook zijn ze beter beschermd tegen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je inderdaad een goed punt mee.

Bedankt Team Firefox

 

Ik heb ze allebei, de PDA als eerste gekocht om idd ook mee te kunnen geocachen.

Binnen 2 maanden overgestapt op een Etrex ontvanger. Echt veel handiger in het veld.

Gebruik echter de PDA regelmatig als backup en als opzoekwonder tijdens het cachen.

 

Groeten...Willem ;)

 

De Rijenrakkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik ook ben overgestapt, heb je al sinds de uitvinding van de PDA van die mooie plasticzakjes speciaal om je PDA zeker droog te houden.

Werkt ook prima en kost bijna niets.

 

Het grootste nadeel van een PDA is de geringe tijd totdat je batterij leeg is. Met m'n handheld GPS kan ik de hele dag cachen, met m'n PDA maar een uurtje of 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...