Spring naar bijdragen

Nationale geocaching dag - Goed idee ?


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 68-1030918519
Die kan ik wel voor je meenemen op 2 november.

 

Eric

Wat moet dat kosten Eric?

 

Ik kom ook en heb eventueel belang bij een of meer munitiekisten. :laugh:

 

GRTZ.

 

The one and only [b:post_uid0]Kruimeldief[/b:post_uid0]   :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is absoluut de bedoeling om op de Nationale Geocaching Dagen er voor te zorgen dat mensen kunnen inslaan voor het komende seizoen. Daarbij kan gedacht worden aan munitiekisten (volgens mij de beste en meest waterdichte oplossing), maar ook allerlei andere zaken. Misschien moeten we wel iemand regelen die aluminium plaatjes kan graveren of stansen, GPS-goodies, een vertegenwoordiging van Garmin of de GPS-shop, et cetera. Wederom suggesties welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Misschien moeten we wel iemand regelen die aluminium plaatjes kan graveren of stansen, GPS-goodies, een vertegenwoordiging van Garmin of de GPS-shop, et cetera. Wederom suggesties welkom.

Een Geocache-beurs?  :D

 

Het idee staat me wel aan.

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2 november neem ik in ieder geval een aantal munitiekistjes mee. Kosten circa 3 - 4 € per stuk.

 

Lijkt me leuk om op de Nationale Geocaching Dag van Scouting Erica een soort Geocaching Beurs te organiseren. Informatie, Software, Goodies, Munitiekistjes, Outdoor Kleding, GPSsen, Kaarten, Importeurs / Fabrikanten, Rugzakken etc.

Zo krijg je al snel een standje of 12 bezet. Een paar Outdoor Stores en/of Adventure Stores en een reisbureau erbij en je bent helemaal compleet. Mountain bike parcours uitzetten met een cache erbij. Klimwand regelen met een cache bovenin. Speciale Kids-Cache met veel snoep, tekenfilms en knuffelbeesten. En een wedstrijd houden wie op die dag de meeste caches logt.

 

Any More?

 

Eric

 

 

 

Edited By erics on okt. 18 2002 at 11:53

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar een idee: misschien leuk om te zorgen dat er iemand van de munitiekisten verkoopt, daar kan ik nergens aan komen, en die roze dozen van mij zijn bijna op.... ;)

En je leggings dan

 

 

misschien ook iets voor in de shop!  :D  :hehe:  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat steeds meer mensen meedenken over ons initiatief om er zo een echte Nationale Geocaching Dag van te maken. Wij staan open voor ieder initiatief en de ideeën die hier nu al opborrelen beloven veel goeds.

 

Wellicht overbodig maar ik wil toch even melden dat de geocachende leden van Scouting Erica vooralsnog goed in staat zijn de coördinatie op zich te nemen. Ga dus vooral door met ideëen genereren, wij zullen het vervolgtraject verzorgen oftewel actie ondernemen. De coördinatie verloopt centraal, wie zichzelf of zijn organisatie vertengwoordigd wil zien op deze dag kan contact met ons opnemen via

 

Verder.... nog maar eens even een vraagje:

 

Qua tijden dachten wij zelf aan : start op zaterdag om 10 uur of 11 uur (wat heeft jullie voorkeur?) en dan een programma dat doorloopt tot 's avonds laat. De volgende dag start rond 10 uur en dan door tot het eind van de middag. Met mogelijkheid om daarna nog lekker na te borrelen of wat dan ook. Wat vinden jullie van deze voorgestelde tijden?

 

Inzet van het geheel is vrijheid blijheid. Niets moet, alles mag. Wij bieden de mogelijkheden, zie zelf maar wat je wel en niet wil doen.

 

Binnenkort volgen nog meer dingen die we aan jullie willen voorleggen. Tipje van de sluier? Wat doen we met de media?

 

Nog een tipje? Wat doen we met eten? Regelen jullie dat zelf of vinden jullie het eigenlijk wel heel plezierig als wij onze culinaire kwaliteiten aan jullie tonen (we hebben ervaring in deze) en jullie tegen een redelijke prijs voorzien van goed verzorgde maaltijden?

 

Misschien allemaal veel detail en aan de vroege kant, maar we willen het goed aanpakken en dan is een gedegen voorbereiding van groot belang.

 

Groeten,

Stephan

 

 

 

Edited By ScoutingErica on okt. 18 2002 at 12:24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar een idee: misschien leuk om te zorgen dat er iemand van de munitiekisten verkoopt, daar kan ik nergens aan komen, en die roze dozen van mij zijn bijna op.... :D

En je leggings dan

 

 

misschien ook iets voor in de shop!  

Goed idee: voor de liefhebbers ook roze leggings op de nationale geocachingdag en ook standaard bij de goodies. Moeten we het trouwens niet onderhand -weekend gaan noemen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Op 2 november neem ik in ieder geval een aantal munitiekistjes mee. Kosten circa 3 - 4 € per stuk. 

 

Perfect eric. Je mag er wel 4 voor me meenemen als dat mogelijk is.

 

Lijkt me leuk om op de Nationale Geocaching Dag van Scouting Erica een soort Geocaching Beurs te organiseren. Informatie, Software, Goodies, Munitiekistjes, Outdoor Kleding, GPSsen, Kaarten, Importeurs / Fabrikanten, Rugzakken etc.

Zo krijg je al snel een standje of 12 bezet. Een paar Outdoor Stores en/of Adventure Stores en een reisbureau erbij en je bent helemaal compleet.

Precies, dat lijkt me hartstikke goed. Ik ben er helemaal voor. Natuurlijk met eventkorting :D

 

Mountain bike parcours uitzetten met een cache erbij. Klimwand regelen met een cache bovenin. Speciale Kids-Cache met veel snoep, tekenfilms en knuffelbeesten. 

 

Kruimeldief gaat voor de kindercache. Niet voor de snoep, wel om de klimwand te "ontzien"

 

Nou, dit is het helemaal dus. Ik vind dit best een goed idee.

 

GRTZ

 

Kruimeldief (die gaat alvast sparen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Binnenkort volgen nog meer dingen die we aan jullie willen voorleggen. Tipje van de sluier? Wat doen we met de media?

Niets!

 

Wat doen we met eten? Regelen jullie dat zelf of vinden jullie het eigenlijk wel heel plezierig als wij onze culinaire kwaliteiten aan jullie tonen (we hebben ervaring in deze) en jullie tegen een redelijke prijs voorzien van goed verzorgde maaltijden?

Laat me verrassen! Met andere woorden, kom maar op met die prak.   :D

 

GRTZ

 

Kruimeldief  :alien:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...