Team-Eppie Geplaatst 9 juni 2005 Geplaatst 9 juni 2005 Gaat het hier over een topic of over ons zelf?????????????????????
Kruimeldief Geplaatst 9 juni 2005 Geplaatst 9 juni 2005 Gaat het hier over een topic of over ons zelf????????????????????? Een topic? We houden deze topic gewoon warm voor Arista. Thx voor de info.Ik ga proberen een how to cash with pda te maken zodat dit niet weer 100keer gevraagd moet worden op het forum. Greetz en je zult wel wat horen cya. Gaat het hier over een topic of over ons zelf?????????????????????<{POST_SNAPBACK}> En nee, het gaat niet over onszelf, maar over wat ons bezighoudt. Het lijkt misschien ietwat offtopic maar het gaat nog steeds over converteren. Dat er zo nu en dan even en zijlijk bewandeld wordt heb ik geen probleem mee. Ik maak er pas een probleem van als het offtopic gebeuren de overhand krijgt of als blijkt dat men niet meer ontopic gaat. Je kunt strak gaan modereren en achter elk offtopicposter aan gaan rennen en aanspreken en daarbij alle offtopic berichten deleten, maar dan maak je van deze forum wel een heel erg zakelijke forum en niet meer lekker leesbaar. Dat is dus puur mijn optie. Er zullen moderators zijn die er anders over denken. Verder maak ik verschil in het offtopic zijn als men vraagt hoe het met Jantje Pietje en Keesje gaat en wat ze gegeten hebben vandaag, of offtopic en dan toch berichten die voor anderen interessant kunnen zijn of offtopic wat een beetje een spinoff is van de orginele vraag. /me bedankt hulpmoderator Eppie, maar hoopt dat hij niet in elk topic dit soort vragen gaat stellen omdat het dan echt offtopic zou zijn
Aanbevolen berichten