Spring naar bijdragen

Geocaching.nl Kaarten


GeoGerard

Aanbevolen berichten

Mmm, vreemd dan, hier staat het sterretje aan de westkant. Misschien weer zo'n heerlijk verschil in browser instellingen, maar daar kan Reintje ons alles over vertellen :beerchug:

Blijkbaar zit jij ergens anders naar te kijken.

De kaarten worden op de server voorzien van de stipjes en daarna als plaatje naar je browser verstuurd. Iedereen zit dus in de browser naar een zelfde soort plaatje te kijken.

Positionering van stipjes hangt dus niet af van de gebruikte browser. (Lijkt mij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mmm, vreemd dan, hier staat het sterretje aan de westkant. Misschien weer zo'n heerlijk verschil in browser instellingen, maar daar kan Reintje ons alles over vertellen ;)

Blijkbaar zit jij ergens anders naar te kijken.

De kaarten worden op de server voorzien van de stipjes en daarna als plaatje naar je browser verstuurd. Iedereen zit dus in de browser naar een zelfde soort plaatje te kijken.

Positionering van stipjes hangt dus niet af van de gebruikte browser. (Lijkt mij)

 

Lijkt mij ook niet. Maar ik denk dat we een beetje leesverwarring krijgen :blink: . Ik bekijk het eerste waypoint altijd met Mapquest om de dichtstbijzijnde straat op te zoeken voor TomTom. Daar staan de sterretjes gewoon goed. Op het kaartje op de .nl site staan de stipjes inderdaad wel eens op de verkeerde plek. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het fenomeen helemaal goed zien bij de NS-stations. In sommige gevallen ligt het grijze blokje niet op het grijze lijntje. Dat is ook niet goed, maar wel bruikbaar in mijn ogen.

 

Ik doe veel van mijn caches per trein en dan lopend en de kaart is dan erg behulpzaam bij het vooraf selecteren waar ik wil cachen. Het geeft een goede indicatie. Voor de precieze plaats gebruik ik toch mijn GPS en de mapsource-kaarten, die ik veelal ook vooraf op mijn PC raadpleeg (caches invoeren en naar m'n gps sturen enzo).

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij ook niet. Maar ik denk dat we een beetje leesverwarring krijgen :) . Ik bekijk het eerste waypoint altijd met Mapquest om de dichtstbijzijnde straat op te zoeken voor TomTom. Daar staan de sterretjes gewoon goed. Op het kaartje op de .nl site staan de stipjes inderdaad wel eens op de verkeerde plek. ;)

 

Ehh, de stipjes staan wel op de goede plek, maar het kaartje is niet altijd even precies.. :D

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...