Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Voor een scouting-zomerkamp in juli in Neede wil ik graag een gemakkelijke multi uitzetten om de scouts (10-14 jaar) kennis te laten maken met de GPS en geocaching. Een gemakkelijke omdat ik deze cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCMV47 wat te moeilijk vind als eerste kennismaking met geocaching.

Het lijkt mij leuk de cache als aandenken aan ons zomerkamp daar te laten liggen. Ik begrijp echter dat onderhoud zo nu en dan nodig zal zijn. Is er iemand die de cache na begin juli wil addopteren?

bewerkt door Kees Jan
Geplaatst

Ik woon zelf in Leiden, maar mijn ouders wonen bij Neede in de buurt. Binnenkort zal ik (hopelijk) ook mijn eerste cache in die omgeving plaatsen. Als het je niet lukt om iemand uit de directe omgeving te vinden, wil ik hem wel adopteren, aangezien ik regelmatig bij m'n ouders kom en daar ook mijn eigen cache zal onderhouden.

Geplaatst

OK, super. Ik denk dat we dan (tegen de tijd dat ik de cache-route klaar heb) je dan maar zal mailen met alle gegevens van de route, verstopplaats e.d. In ieder geval heel erg bedankt voor je aanbod!

Geplaatst

Wij zitten tijdens de bouwvak op de camping vlak naast het scouting terrein.

Tenminste als ik de goeie voor me heb want de camping maakt daar ook vaak gebruik van voor activiteiten voor de kinderen.

We zullen hem dan in iedergeval gaan (be)zoeken.

Gast gruilde
Geplaatst
Voor een scouting-zomerkamp in juli in Neede wil ik graag een gemakkelijke multi uitzetten om de scouts (10-14 jaar) kennis te laten maken met de GPS en geocaching. Een gemakkelijke omdat ik deze cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCMV47 wat te moeilijk vind als eerste kennismaking met geocaching.

Het lijkt mij leuk de cache als aandenken aan ons zomerkamp daar te laten liggen. Ik begrijp echter dat onderhoud zo nu en dan nodig zal zijn. Is er iemand die de cache na begin juli wil addopteren?

Gast gruilde
Geplaatst

Aan: Kees Jan

Van: Team NeLe

Bijzonder goed idee om jonge mensen kennis te laten maken met de werkwijze van GEO CACHING; wij zijn het er mee eens dat onze cache GEO PAD iets te moeilijk is voor beginners. Het uitzetten van een nieuwe cache in de directe omgeving zal echter niet meevallen, gezien de vereiste minimale afstanden tussen twee caches. wij zijn graag bereid om samen, eventueel ook nog met anderen, naar een oplossing te zoeken. Voor het onderhoud zijn al voldoende aanbiedingen, in elk geval succes en wellicht horen we iets van je.

team NeLe

NB. Wij zijn wel bereid om tijdens het kamp assistentie te bieden bij de uitleg en het verkennen van de door jou uitgezette cache.

Geplaatst

Het plan is de cache al voor het zomerkamp (2 t/m 9 juli) te plaatsen. Ik moet nog even kijken wanneer ik dat precies ga doen. Dat kan best eens op een dag doordeweek zijn. Is het een idee om dan ruim vantevoren met een PB'tje / mailtje contact op te nemen met jullie (Jojogirl, Team Nele & Mennokkio) om eventueel wat ondersteuning te bieden in het zoeken van een goede plek en het uitzetten van een leuke route?

We zitten inderdaad op de Needse Berg, meer het is niet gezegd dat ie daar ook moet komen te liggen...

Geplaatst

Goed idee.

Over een route zal ik niet veel ideeën hebben omdat ik vroeger meer richting Lichtenvoorde en Winterswijk georiënteerd was (mijn ouders wonen in Groenlo).

Geplaatst (bewerkt)

Mijn ouders wonen in Neede, zelf woon ik in Enschede. Als Mennokkio er alsnog vanaf ziet, willen we de cache wel adopteren!

Trouwens, voor een ander gebied dan de Needse berg: het gebied rondom Het Achterveld misschien? Of aan de andere kant van het dorp, bij Huize de Kaamp...

De Koloniste

bewerkt door De Kolonisten
Gast gruilde
Geplaatst
Het plan is de cache al voor het zomerkamp (2 t/m 9 juli) te plaatsen. Ik moet nog even kijken wanneer ik dat precies ga doen. Dat kan best eens op een dag doordeweek zijn. Is het een idee om dan ruim vantevoren met een PB'tje / mailtje contact op te nemen met jullie (Jojogirl, Team Nele & Mennokkio) om eventueel wat ondersteuning te bieden in het zoeken van een goede plek en het uitzetten van een leuke route?

We zitten inderdaad op de Needse Berg, meer het is niet gezegd dat ie daar ook moet komen te liggen...

Dat is prima wat ons betreft, wij wonen circa 400 meter van het scouting terrein, aan de voet van de Needse Berg, we horen graag van jullie verdere plannen.

team NeLe

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...