patje Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Hallo allemaal! Ik heb inmiddels een aantal foto's van de cache "ff puzzelen"op m'n site gezet. Alleen weet ik nog niet wie wie is! Kijk ff of je er tussen staat en laat het dan even weten, dan zet ik de namen eronder! hier staan ze: foto's ff puzzelen Ik hoor het wel! Patje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Wij herkennen Koos de Kapper ( Yvonne) en de inmiddels 51 jarige Marja (wijntje) van Ruud (biertjuh). Is het ook mogelijk om die 51 extra groot weer te geven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kroonjuwelen Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Leuk, de eerste cache waarvan we de foto's (met een van ons) ontwikkelt terug zien Ons oudste teamlid is te zien op de 1e foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Wij herkennen Koos de Kapper ( Yvonne) en de inmiddels 51 jarige Marja (wijntje) van Ruud (biertjuh). Is het ook mogelijk om die 51 extra groot weer te geven ? <{POST_SNAPBACK}> Het kan zelfs groot en in het rood 51 Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Wij herkennen Koos de Kapper ( Yvonne) en de inmiddels 51 jarige Marja (wijntje) van Ruud (biertjuh). Is het ook mogelijk om die 51 extra groot weer te geven ? <{POST_SNAPBACK}> Het kan zelfs groot en in het rood 51 Ruud <{POST_SNAPBACK}> Hij is snel he ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden