Spring naar bijdragen

Probleem routes vista - Navigatie stokt


gr1

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag had ik het weer in Alkmaar. De eerste drie punten van de route probleemloos gepasseerd, op punt 4 bleef hij hangen. Ik was precies op punt 4 uitgekomen en moest doorstomen naar punt 5 enz., maar de Vista bleef hardnekkig naar punt 4 wijzen. Vista uit- en weer aangezet en toen was het opgelost. Ditmaal ging het om een route die was aangemaakt en gedownload via de kabouterkaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)

 

Het is wel duidelijk dat het tekenen van de kaart de processor van de Vista behoorlijk belast met verstrekkende gevolgen zoals beschreven door Geoman en GR1. Gelijkluidende verhalen heb ik ook al 'ns vernomen over de GPS V.

 

Met name in een stedelijke agglomeratie met veel straten is het zaak de detaillering zodanig in te stellen dat een redelijk werkende modus operandi wordt gevonden. Het blijkt wel weer dat niets zaligmakend is.

 

Brood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou inderdaad te maken kunnen hebben met de zeer gedetailleerde Mapsource-kaart die ik sinds enige tijd in mijn Vista heb geladen. Volgens mij had ik geen problemen toen alleen nog de basiskaart erin zat.

 

 

 

Edited By gr1 on okt. 07 2002 at 20:26

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Versie 2.50 van de Vista is te downloaden.

Heel handige feature:

Je kunt nu je adres gegevens erin zetten. Deze worden getoond bij het aanzetten.

Via hacks was dit ook al mogelijk maar op deze manier is het toch een stuk beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...