Spring naar bijdragen

mysterycache


joniro

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen week 3 virtualcaches gedaan, en hoorde dat je de antwoorden moet doormailen naar de legger en dan direct je log op de site moet plaatsen.

Het lijkt me een beetje vreemd, want heb je geen toestemming van de legger nodig om te mogen loggen?

Zijn hier regels voor?

Wie heeft hierop antwoord?

 

Dank Joniro

bewerkt door joniro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het lijkt me dat je eerst de cache in het veld op moet zoeken alvorens je log te zetten op internet. :D De regels (guidelines, te vinden op .com) zeggen idd dat je eerst in het logboekje moet schrijven in het veld voordat je op internet mag loggen.

Je kan meestal wel je oplossing naar de legger sturen die dan even kan kijken of je de goede oplossing hebt, anders kan je nog wel eens op de verkeerde plek zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard zoek je eerst in het veld.

Dat heb ik ook gedaan maar er is in het veld geen logboekje, en hoe ga je dan verder als het op loggen aankomt?

Ik heb al 38 caches op mijn naam staan maar de mystery's zijn me nog onduidelijk.

 

Joniro.

bewerkt door joniro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard zoek je eerst in het veld.

Dat heb ik ook gedaan maar er is in het veld geen logboekje, en hoe ga je dan verder als het op loggen aankomt?

Ik heb al 38 caches op mijn naam staan maar de mystery's zijn me nog onduidelijk.

 

Joniro.

 

Ik neem aan dat je het gaat over Virtual i.p.v. Mystery caches. Virtuals kun je inderdaad meteen loggen en je antwoord mailen naar de plaatser. Mocht deze de log niet geldig vinden dan kan hij hem verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het geen cache :D volgens diezelfde guidelines moet een cache een logboekje hebben. Ik weet niet om welke cache het gaat, maar ik heb een keertje meegemaakt dat je, als je de cache gevonden hebt, de maakster moest mailen om te zeggen wat er in de cache te vinden was.

Van die zelfde familie is er een cache waarbij het logboekje nogal verstopt is. Goed zoeken is daar het devies.

Maar ik weet niet over welke cache het gaat...

 

---->

 

bij een virtual moet je idd vaak een vraag over de omgeving beantwoorden, maar daar is dan ook niks te vinden aan cache...

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben gelijk, het is een virtualcache.

Ik heb het boven al veranderd en begrijp dat mailen en loggen normaal is bij zo een cache.

 

Bedankt voor deze informatie.

 

Joniro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...