Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, dat zijn de Legend C (met kleurenscherm en 24MB intern geheugen) en de Legend Cx (ook kleurenscherm, maar dan met uitbreidbaar geheugen).

En die laatste gebruik ik op de fiets, een volwaardig navigatie apparaat ter grootte van een mobiele telefoon, en met de volledige wegenkaarten van heel Nederland, Belgie, Luxemburg en een groot deel van Duitsland (city navigator 8 op een 512 mb geheugenkaartje)

Wat is je ervaring met de Legend CX voor wat betreft navigatie?

Ik heb nu een een 'gewone' Legend en mijn Ipaq met TT5 is stuk.

Nu wil ik best een LegendCX kopen, maar dan moet de navigatie WEL bruikbaar zijn. Ik ben niet iemand die continue autonavigatie nodig heeft. Maar de handgps gaat altijd mee. En als die mijn autonavigatie behoefte kan invullen zou dat mooi zijn. Stemmen heeft ie natuurlijk niet, maar een piepje 500 meter voordat ik "iets" moet doen, vind ik ook goed genoeg.

Ik ben benieuwd.

Geplaatst (bewerkt)
Wat is je ervaring met de Legend CX voor wat betreft navigatie?

Ik heb nu een een 'gewone' Legend en mijn Ipaq met TT5 is stuk.

Nu wil ik best een LegendCX kopen, maar dan moet de navigatie WEL bruikbaar zijn. Ik ben niet iemand die continue autonavigatie nodig heeft. Maar de handgps gaat altijd mee. En als die mijn autonavigatie behoefte kan invullen zou dat mooi zijn. Stemmen heeft ie natuurlijk niet, maar een piepje  500 meter voordat ik "iets" moet doen, vind ik ook goed genoeg.

Ik ben benieuwd.

Voor op de fiets ben ik er zeer over te spreken, hij navigeert net zo goed als zijn grotere ''autonavigatie'' broertjes. Bij iedere afslag, rotonde en kruising geeft hij ruim van tevoren (met piepjes) aan dat je een afslag moet nemen of de rotonde 2 of 3 kwart om moet, ook bij kruisingen laat hij je niet in de steek. Het pijltje loop parallel met je rijrichting mee, net zoals bij een autonavigatie.

De Legend CX kun je gerust kopen, en met een 1 Gb SD kaartje kun je half Europa erop kwijt, zoveel kun je in je leven nog niet fietsen! :beerchug:

Hier mijn Legend CX op de mountainbike.

fietsgps0ab.jpg

bewerkt door Spider
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...