Gast Iepie Geplaatst 22 april 2005 Geplaatst 22 april 2005 Hallo Allemaal ! Omdat natuurmonumenten heeft besloten de toegang tot mij cache te blokkeren met een 50 meter lange weg van afvalhout (ze willen waarschijnlijk geen moutainbikers langs "mijn" pad) , ben ik genoodzaak om de cache te verplaatsen. Wil iemand mij even uitleggen hoe dit officieel geregeld moet worden, of is dit niet nodig ? Het zal ongeveer 100 meter verplaatst worden.......
Kruimeldief Geplaatst 22 april 2005 Geplaatst 22 april 2005 Hallo Allemaal !Omdat natuurmonumenten heeft besloten de toegang tot mij cache te blokkeren met een 50 meter lange weg van afvalhout (ze willen waarschijnlijk geen moutainbikers langs "mijn" pad) , ben ik genoodzaak om de cache te verplaatsen. Wil iemand mij even uitleggen hoe dit officieel geregeld moet worden, of is dit niet nodig ? Het zal ongeveer 100 meter verplaatst worden....... <{POST_SNAPBACK}> Natuurmonumenten nu vragen waar de cache geplaatst mag worden en hun vertellen dat ze jouw cache blokkeren. Als je de cache verplaatst moet deze volgens mij ook weer opnieuw aangeboden worden aan de approver. Die staat onderaan je cachepagina.
Vinnie1 Geplaatst 22 april 2005 Geplaatst 22 april 2005 Iepie, Je kunt ook een extra ster toevoegen aan de moeilijkheidsgraad ;-) Scheelt heel wat moeite Groet, vinnie1
de Roode Lantaarn Geplaatst 22 april 2005 Geplaatst 22 april 2005 ik weet niet om welke cache het gaat maar als je er nu een multi van maakt waarmee het volgende WP op 100mtr. richting huppeldup graden ligt ben je er toch ook??
T.G.K.A.H. Geplaatst 24 april 2005 Geplaatst 24 april 2005 Als je de cache maar 100 meter verplaatst hoef je hem niet opnieuw aan te melden. Heb ik zelf ook al een paar keer gedaan omdat jeugd m`n cache een paar keer geript hebben. Overleg met de beheerder is misschien wel gewenst. Groeten Hoppertje
Reintje de Vos † Geplaatst 25 april 2005 Geplaatst 25 april 2005 Pas op de DHZ pagina voor status en locatie de betreffende cache wel even aan. dan komen de nieuwe coördinaten netjes in de loc-files te staan.
Aanbevolen berichten