Spring naar bijdragen

Geocaching goodies shop - Ervaringen?


baflobill

Aanbevolen berichten

Ik heb, al enig weken geleden, een paar stickers bij de Geocaching Goodies shop besteld. Tot op heden heb ik daar nog niets van gehoord en/of gezien.

Is dit normaal dat het zo lang duurt? Wat zijn de ervaringen van anderen?

 

Ik durf niet goed nogmaals te bestellen want dan krijg ik er straks twee. Vandaar mijn vraag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je de nederlandse goodies-shop bedoelt, kan het wel kloppen . Ik heb begrepen van een andere besteller, dat door vakantie etc. de verzending van een aantal bestellingen wat vertraagd is.

Als ik jou was, zou ik de moed nog maar niet opgeven.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Verder hopen wij dat de nederlandse goodies shop op de kabouterschool present wil zijn, zodat alle geinteresseerden daar hun slag kunnen komen slaan, dan wel vertraagde bestellingen kan oppikken ... (is nog een openstaand actiepunt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begrepen van een andere besteller, dat door vakantie etc. de verzending van een aantal bestellingen wat vertraagd is. 

 

Als ik jou was, zou ik de moed nog maar niet opgeven.

Tja

 

mijn bestelling was in februari.....

 

ik heb het wel opgegeven.

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit klinkt alsof het tijd wordt om in Engeland te gaan inkopen (de USA verzendt niet naar Nederland helaas). Volgens Charles Newgas leveren zij uit voorraad. Komen er wel verzendkosten bij, maar als er genoeg besteld wordt, valt dat per item best mee. Hoewel het veel prettiger zou zijn om alles gewoon in Nederland te kunnen kopen zonder al die extra rompslomp.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn online bestelling van 17 februari dit jaar is ook nog niet bezorgd. Ik hoef hem ook niet meer, want op het 2nd BeNeLux geocaching event heb ik de goodies shop wel terplaatse gezien, sindsdien zit de badge op onze rugzak.

Ik hoop dat er op meer events goodies verkocht gaan worden door geocaching.nl of beter nog, dat de online shop gewoon gaat werken zoals de website belooft.

Wat betreft de travelbugtags heb ik het heft in eigen hand genomen, zondag ontvangen we travelbugtags van een behulpzame Amerikaan die op vakantie komt (niks portokosten en niet 50% duurder zoals in Engeland), die tags zullen op het herfst event (20 okt) verkocht worden.

 

Louis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welgemeende excuses dat bij enkele de zaken verkeerd zijn gelopen.

 

Let wel dat er financieel nooit iemand ook maar iets minder van geworden is daar betaling van het bestelde altijd achteraf plaatsvind.

 

N.a.v. jullie klachten hebben we maatregelen getroffen waardoor alles beter gaat verlopen. Er hebben zich twee vrijwilligers aangemeld die exclusief en los van geocaching.nl de shop willen gaan runnen en zich hier 100% voor kunnen inzetten.

Bestellingen kunnen hierdoor sneller worden afgehandeld.

 

Vragen over het bestellen van goodies vanaf maandag via shop@geocaching.nl. Dit adres komt direct uit bij de mensen die  de afhandeling doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welgemeende excuses dat bij enkele de zaken verkeerd zijn gelopen. 

 

Let wel dat er financieel nooit iemand ook maar iets minder van geworden is daar betaling van het bestelde altijd achteraf plaatsvind.

 

N.a.v. jullie klachten hebben we maatregelen getroffen waardoor alles beter gaat verlopen. Er hebben zich twee vrijwilligers aangemeld die exclusief en los van geocaching.nl de shop willen gaan runnen en zich hier 100% voor kunnen inzetten. 

Bestellingen kunnen hierdoor sneller worden afgehandeld.

 

Vragen over het bestellen van goodies vanaf maandag via shop@geocaching.nl. Dit adres komt direct uit bij de mensen die  de afhandeling doen.

[b:post_uid0]We zijn ook niet boos maar gewoon een beetje verdrietig,......[/b:post_uid0]

 

 

Let wel!: ik vind het super dat jij/jullie je tijd ervoor vrijmaken en dit initiatief op poten hebben gezet. We snappen best dat jullie niet deeltijd kunnen gaan werken omdat je zo leuk bijverdient met de shop.

 

Maareh: Die "verdrietige mensen" moeten die opnieuw bestellen of komt het nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nog eens snel geregeld! Maar liefst 2 nieuwe goodies shop vrijwilligers! Kunnen we die 2 verse vrijwilligers dan nu vast uitnodigen voor de Kabouterschool op 2 november? Dan zijn er waarschijnlijk al wel zo'n 40 verlate bestellingen die gelijk afgehandeld kunnen worden!  :D  :P Breng heel de voorraad maar mee! Ook leuk voor al die nieuwe kabouters, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman, joh! Nou beloof je ons nieuwe vrijwilligers op , vanaf maandag bereikbaar. En nou is het vrijdag en is dat adres nog steeds onbekend!!!! :devil: Hoe moet ik ze nou uitnodigen? Je geloofwaardigheid op dit gebied slinkt wel een beetje.............[b:post_uid13] DOE ER WAT AAN S.V.P. [/b:post_uid13] En kom zelf ook gezellig naar de Kabouterschool, dan praten we het uit... :P  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Mijk e.a.

 

Helaas zijn de vrijwilligers afgehaakt nadat bleek dat alles toch meer energie kost dan waar ze op gerekend hadden.

Toch is er zeer goed nieuws te melden.....

 

[b:post_uid0]NEWS![/b:post_uid0] 1-10-2002

 

Prof Y Lupardi heeft spontaan aangeboden de Goodiesshop te runnen! Top! :D

Onze Prof is reeds volledig uitgerust - verpakkingmateriaal etc etc - om deze vrijwilligerstaak op zich te nemen.

 

Dit weekend gaat de bestaande voorraad goodies met de post richting Leiden.

Ik denk dat hij vanaf eind volgende week de eerste bestellingen in behandeling kan nemen.

De bestellingen die deze week zijn binnengekomen gaan dan ook de deur uit.

Over het event moet nog gesproken worden. De kans dat ik zelf kom is i.v.m. verplichtingen binnen de familie én werk helaas zeer klein. Mogelijk kan Lupardi ook daar iets betekenen, eventueel met een rechterhand. Ik neem daar nog contact over op en laat dat jullie hier weten.

 

Door deze nieuwe wending kunnen we op termijn ook het assortiment vergroten. Ideeen en/of wensen? Laat het ons weten.

 

Voor die het niet weten. De winst uit verkoop komt de site en Geocaching gemeenschap 100% ten goede. We betalen er de hosting, promotie en organisatie van events van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de hulde.

 

Al vele jaren run ik een verzendhuis/secretariaat voor de Atari Club (Stichting ST) tot volle tevredenheid van iedereen. (Voor de lezers die het niet weten: Atari computers waren er ook voor serieus gebruik, niet alleen voor spelletjes. Ze werden wel "armeluis Mac's" genoemd, dus ze hadden al 'windows' voordat MS het had 'uitgevonden'.)

Nu is dat Atari-gebeuren een beetje aan het uitsterven dus ik heb tijd om de goodiesshop 'erbij te doen'. En ook is er ruimte want er is een compleet kantoor dat nog maar weinig gebruikt wordt.

 

Ik heb al met Erics gesproken over de organisatie van de kabouterdag en hij kan mij, mijn professorale spullen en de goodiesshop meenemen.

 

Een nieuw artikel in de goodiesshop: meetbouten.??

Als ik een cache bezoek stop ik er altijd een meetspijker in en het blijkt een van de eerste dingen te zijn die volgende bezoekers meenemen. Er zit natuurlijk een zekere zeldzaamheidswaarde aan (en ze glanzen en glimmen zo mooi).  :-)

En als het een makkelijk te krijgen artikel wordt, tja...

Of valt het toch in de categorie 'pokemons' die ook even vreselijk populair waren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...