Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hallo,

Is het mogelijk om de printversie van de situatieschetsen te downloaden voor eigen log mee bij te houden?? Gr. Team Nathalie&Walter

Je wilt een printversie downloaden van de situatieschetsen...

Misschien als je eens uitlegt wat je met situatieschetsen bedoeld? Ik kan me er geen voorstelling van geven, denkende aan geocaching en de cachepagina's.

Geplaatst
Ik denk dat er bedoeld word, de situatie schets bij de RD meetpunten hunt.

Ruud :thumbdown:

Ach jee, bedankt ;)

Je hebt helemaal gelijk. Beginnersfoutje. ;)

De enige verklaring die ik ervoor heb is dat ik alleen maar in "Nieuwe Berichten" kijk. Je ziet dan niet direct de in welke fora het bericht geplaatst is ;)

Huh, dan heb ik hier niets te zoeken. ik weet niets van meetpunten bouten, huh meetbouten hunten of zoiets ......

Geplaatst

Ik snap echter de vraag ook niet ;)

Je kunt toch rechts klikken op de situatie schets en dan kiezen voor afbeelding opslaan.

Hierna kun je er mee doen wat je wilt. Of bedoel je toch iets anders?

En uhhh Kruimel het is je vergeven, het blijkt maar weer: Niets menselijks is jou vreemd ;)

Ruud :thumbdown:

Geplaatst

Als je uit de meetpuntendatabase er eentje gekozen hebt dan kan je de schets bekijken. Onderaan de schets staat 'printversie'. Klik je die aan dan krijg je de schets opnieuw te zien maar met extra info zoals:

Informatie over meetpunten: www.kadaster.nl

Meetpunt foto's: www.geogames.nl/meetpunten/showgallery.php?mp=609505

Disclaimer:

Alle informatie over de meetpunten en de schetsen is eigendom van het Het Kadaster te Apeldoorn.

Deze informatie is door Het Kadaster ter beschikking gesteld voor de meetpuntenjacht van de SGN.

De bedoeling is dat je deze papieren situatieschets aan de bewoners van een huis met meetbout kan geven zodat die wat herkenbaars te bekijken hebben op het internet.

Geplaatst

Ok,

Ik bedoelde inderdaad of het mogelijk is om *automatisch* alle printversies te downloaden van de situatieschetsen van bijvoorbeeld Limburg (of Noord-Brabant of Amsterdam en omgeving....) Was misschien niet helemaal duidelijk geformuleerd...

Ik vind het een leuke manier om zo'n meetbout te vinden met behulp van zo'n schets.

Maar goed, wij nemen aan dat dit niet mogelijk is? :hammer:

Jammer..... :thumbup:

Geplaatst

Inderdaad, voor zover mijn bekend is dat niet mogelijk.

Maar het kan zijn dat deze onmogelijkheid maar tijdelijk is.

Wat betreft mogelijkheden voor gebruikers van de site hebben we eerder wel meer welkome verrassingen beleefd. :hammer:

Wat niet is kan nog komen... :thumbup:

Geplaatst

Ik zie helaas nu nog geen mogelijkheden om een webpagina met tekst en een plaatje in één bestand te zetten. Dat maakt het dus lastig om iets te maken :thumbup:

De opties die je nu hebt om zelf handmatig de gewenste files te maken zijn:

- Vanuit Internet Explorer "opslaan als" kiezen en dan als bestandstype "Webarchief, enkel bestand (*.mht)". Dan staan text en plaatje in één bestand.

- Via deze pagina kan je de url van de prinversie invoeren en omzetten naar een pdf bestand. Even een kruisje zetten bij "Output as pdf" en meteen daaronder "letter" veranderen in "A4". Dan staat alles in een pdf file die je met Acrobat reader kan lezen.

• 1 month later...
Geplaatst

Wellicht is Avantgo een optie.

avtgo.jpghttp://www.avantgo.com/frontdoor/learn_more.html

Je bookmarkt de betreffende print voor avantgo synchronisatie met je pda. Die past het formaat vervolgens aan voor je pda en zet het op je pda bij de eerstvolgende keer dat je synchroniseert. Werkt mogelijk ook met sommige smartphones.

Tot een paar honderd k doen ze dat gratis.

Zo kun je bijvoorbeeld ook mapquest kaartjes meenemen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...