Spring naar bijdragen

Gevonden cache op internet loggen; Hoe doe je dat?


melloncollie

Aanbevolen berichten

ik heb vandaag mijn tweede cache gevonden in een jaar tijd. niet veel mischien maar het was wel leuk. de eerste keer heb ik mijn cache gelogd maar ik weet werkelijk niet meer hoe ik dit destijds gedaan heb. in het forum kan ik ook geen info vinden. wil iemand mij nog 1 keer uitleggen hoe ik moet loggen.

 

hartelijk dank alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gefeliciteerd met je 2e cache in een jaar tijd ;)

 

Je gaat naar de cachepagina op het internet op de site van www.geocaching.com. Ik hoop dat je daar wel al op kunt komen. Je hebt immers de gegevens van de cache er vanaf gehaald.

 

Rechtsboven zie je een aantal clickable links, de eerste is:"Log yor visit"

Daar klik je op, dan kom je op een pagina waar jij je log kunt invullen.

 

Allereerst lees je: "Type of log:" Daarachter kun je kiezen als je op "Selet one" drukt.

Found it voor gevonden en didn't find it voor niet gevonden ;)

Daaronder vul je de datum in en het hokje bij "Add a waypoint to the log" kun je open laten.

Daarna tik jij je verhaal en rechtsonderaan de pagina zie je "Submit log entry" en daarop klikkend wordt je cache gelogd. Als je nog een TB hebt dan kun je melden of die erbij zit, maar dat zal met 2 caches in een jaar niet het geval zijn.

Als je op de knop submit hebt geklikt kun je daarna nog kiezen om een of meerdere foto's te uploaden

 

Suc6

 

dom dom, het is al op gelost. ik had het 1 en ander veranderd aan mijn account en dit niet gesubmit. en dan kun je niets uithalen wat betreft het loggen hè?

het is allemaal al goed gekomen. op naar nummer 3 :dribble:

Tja, dat betekent dus dat het draadje gesloten kan worden ;) Mijn antwoord is alweer overbodig. :beerchug:

Succ6 met nr 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...