Spring naar bijdragen

Hoe plan je een Event?


masterchef

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wie kan mij wat meer vertellen over het plannen van een event?

Wat is daar zo al voor nodig etc.

 

Ik zou graag een event willen houden in het najaar!

 

Greetz Masterchef.

 

Je kan het jezelf zo moelijk maken als je zelf wil.

 

Neem bijvoorbeeld het mutli event 2005. Een gigantische organisatie en tot in de puntjes verzorgd.

Het mega adventure 2005 is een (klein) stapje lager. Daar wordt een camping geregeld en een aantal speciale caches verzorgd.

Maar er zijn ook mini events zoals de Dode Hond, die zijn iets makkelijker qua organisatie.

 

Om te beginnen zou ik bepalen wat voor soort event je wil. Is het een dag of een weekend. Wil je alles regelen of een gedeelte vrij invulbaar laten door de mensen die komen. etc ...

 

Mindless

bewerkt door Mindless
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan mij wat meer vertellen over het plannen van een event?

Wat is daar zo al voor nodig etc.

 

 

tja... zoals de bovenstaande posts al zeggen: elk event is verschillend! Denk eens na over wát je precies wilt, hoe lang (ochtend/middag/avond/dag/weekend/midweek/maand), hoeveel mensen ongeveer, waar je het wilt houden, wat de mogelijkheden zijn en met hoeveel mensen je het organiseerd.

 

Ik heb zelf meegeholpen met de organisatie van het GME2005, een dag lang cachen met speciale avondprogramma's en een kinderprogramma. Hier kwamen zo'n 340 mensen op af. Ik kan je dus wel wat tips geven, maar ik wil wel graag weten wat je in gedachten hebt, anders heb je er niks aan! Ik zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: zorg voor een groot genoege lokatie, maar dat is voor 10 man niet echt belangrijk, snap je!

 

Nogmaals, ik wil best helpen, maar denk er eens over na wat voor event het moet worden!

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een event willen houden in het najaar!

 

 

Ik weet een hele mooie Camping en ik weet dat de eigenaar heel graag een event op zijn Camping wil onderbrengen.

En dit ook nog eens in het najaar.

 

Misschien is het wat.

 

Maar als er andere mensen zich geroepen voelen om op deze Camping een event te willen organiseren neem dan even contact met mij op via mail of PM.

 

De oude website kun je hier vinden

 

Gr Twinlife :blush:

bewerkt door twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Masterchef

 

Ik heb wel wat ervaring met events :blush:

 

Effe babbelen?!?!?

 

groet,

Vinnie1

 

EDIT Camelion: Email adres weggehaald. Emailen kan via het profiel.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een event willen houden in het najaar!

 

 

Ik weet een hele mooie Camping en ik weet dat de eigenaar heel graag een event op zijn Camping wil onderbrengen.

En dit ook nog eens in het najaar.

 

Misschien is het wat.

 

Maar als er andere mensen zich geroepen voelen om op deze Camping een event te willen organiseren neem dan even contact met mij op via mail of PM.

 

De oude website kun je hier vinden

 

Gr Twinlife ;)

 

aandelen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...