Spring naar bijdragen

PowerNavigation


Gast Thetranslator

Aanbevolen berichten

Gast Thetranslator

Graag zou ik ervaringen willen uitwisselen met mensen die in combinatie met een smartphone, OS.Symbian 60, en Oziexplorer kaarten maken en importeren in hun smartphone. Ik ben nog niet zo lang actief met Geocachen, maar wel met GPS in het algemeen. Ik heb ruim 3 jaar met een Palm M.30 gewerkt met navigatiesoftware van Digimap.

Nu werk ik met een Nokia6600 en een Bleutooth Muis, Royal Digital BS 1100. Navigeren doe ik met Route66 en Geocachen probeer ik uit met Powernavigation 2.02

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Graag zou ik ervaringen willen uitwisselen met mensen die in combinatie met een smartphone, OS.Symbian 60, en Oziexplorer kaarten maken en importeren in hun smartphone. Ik ben nog niet zo lang actief met Geocachen, maar wel met GPS in het algemeen. Ik heb ruim 3 jaar met een Palm M.30 gewerkt met navigatiesoftware van Digimap.

Nu werk ik met een Nokia6600 en een Bleutooth Muis, Royal Digital BS 1100. Navigeren doe ik met Route66 en Geocachen probeer ik uit met Powernavigation 2.02

Over Powernavigation is hier en hier ook al vrij recent eens geschreven.

Cachen met een smartphone is zoiets als een gestroopt konijn villen met een schaar, een simpele gps werkt veel beter! :thumbup:

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Thetranslator
Graag zou ik ervaringen willen uitwisselen met mensen die in combinatie met een smartphone, OS.Symbian 60, en Oziexplorer kaarten maken en importeren in hun smartphone. Ik ben nog niet zo lang actief met Geocachen, maar wel met GPS in het algemeen. Ik heb ruim 3 jaar met een Palm M.30 gewerkt met navigatiesoftware van Digimap.

Nu werk ik met een Nokia6600 en een Bleutooth Muis, Royal Digital BS 1100. Navigeren doe ik met Route66 en Geocachen probeer ik uit met Powernavigation 2.02

Over Powernavigation is hier en hier ook al vrij recent eens geschreven.

 

Ok, txs Behanger. ik heb het allemaal zo een beetje gelezen en kom erachter dat er weinig tot niet gebruik wordt gemaakt van de Symbian GSM met Powernavigation. Het is met Geocaching mijn eerste ervaring geweest en tot op heden ben ik zeer tevreden met de behaalde resultaten. Dat de pijl zou alle richtingen op zou gaan is alleen een enkele keer gebeurd op locaties met veel bomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb het allemaal zo een beetje gelezen en kom erachter dat er weinig tot niet gebruik wordt gemaakt van de Symbian GSM met Powernavigation.

Dit is wel een forum van geocachers. De meeste waren al aan het cachen toen de Smartphone nog uitgevonden moest worden.

Ik denk dat de smartphone bezitters hier van de 3000 leden hooguit 5 tot 10 zijn.

 

Voor cachen moet je en echte GPSr gebruiken en geen speelgoed. Met alle respect, maar een cvache vinden met een smartphone is meer geluk dan dankzij de apparatuur. ;)

 

Het is mooi spul, maar om me te cachen is het zonde van het geld.

Waarom niet voor 100 euro een standalone GPSr aangeschaft en de smartphone lekker in de zak laten?

De goedkoopste GPSr is echt vele malen beter dan het cachen met een smartphone.

 

maar goed, heb dar al 100den keer over geschreven en eigenlijk kan dit draadje ook zo aan de al bestaande geknoopt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Voor cachen moet je en echte GPSr gebruiken en geen speelgoed. Met alle respect, maar een cvache vinden met een smartphone is meer geluk dan dankzij de apparatuur. :offtopic:

 

Hier ben ik het niet mee eens. Ik gebruik ook een nokia 6600 met geocachen, heb inmiddels 33 caches gevonden dus hij heeft wel bewezen dat het werkt.

De smartphone is hier ook alleen maar een hulpmiddel, een interface die laat zien wat de 'echte' apparatuur (de losse gps ontvanger) allemaal vind.

Dat er mensen zijn die een crappy gps ontvanger met hun smartphone gebruiken is een ander verhaal.

 

ps. late reply maar ik kwam dit bericht via google tegen en wilde toch even reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...