Spring naar bijdragen

gsak hoe stel je het in?


red_vfr

Aanbevolen berichten

De PQ bevat ook altijd je eventuele eigen log(s).

 

In de GPX-file staat daarnaast bij elke cache een indicatie of de accounthouder door wie de pocket query is aangemaakt de cache gevonden heeft of niet.

 

Je hebt helemaal gelijk. De GPX file bevat inderdaad de laatste 5 logjes + alle logjes van de acounthouder.

 

De pocket query "myfinds" bevat alle logs van jezelf. Dus ook "not founds" die gevolgd worden door een find. Op die manier hou je gemakkelijk bij waar je hoeveel keer geweest bent.

 

Groetjes,

Hans

 

Ik heb net even de "myFinds" opgevraagd en in een lege GSAK database geladen. De myFinds bevat inderdaad al je logjes, mits je de cache uiteindelijk wel gevonden hebt natuurlijk... :blush:

 

Weer wat bijgeleerd, Dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Help. We hebben nu de gc-icoontjes in de GPS (60cx) en in MapSource, maar we krijgen GSAK niet zover dat de icoontjes ook naar de GPS worden geladen. Weet iemand of er ergens een draadje voor is? Met de uitleg op xaa.dohd.org krijgen we het niet voor elkaar. Daar staat het bestandje GarminOther.txt, wat we in de juiste directory hebben gezet, maar de resultaten daarvan zijn niet terug te vinden in GSAK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Af en toe ben ik druk met mysterys oplossen. Ik wijzig dan de coords in GSAK. Hoe kan ik nu voorkomen dat ze overschreven worden als ik een query inlees?

 

Dat is me gebeurt en ik heb niet alle oplossingen ook in het notefield gezet :D:eek:

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe ben ik druk met mysterys oplossen. Ik wijzig dan de coords in GSAK. Hoe kan ik nu voorkomen dat ze overschreven worden als ik een query inlees?

 

Dat is me gebeurt en ik heb niet alle oplossingen ook in het notefield gezet :D:eek:

 

Nelleke

Als je ze hebt ingevuld bij 'Corrected Coordinats' (gele driehoekje met uitroeptekentje) blijven ze bij het updaten staan.

Tenzij je 'Clear dataase before loading' hebt aanstaan in het Load GPX/LOC/ZIP import scherm, of op een andere manier eerst je database verwijderd of leeg gemaakt hebt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...