Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

USB on the go

Onder andere de garmin Vista color en de 60CS hebben een USB-aansluiting.

Wie weet of het mogelijk is om middels een externe USB-stick de GPS te voeden

met waypoints, kaarten, etc. USB-ON-THE-GO (USB-otg) dus? Hiermee zou het probleem van de beperkte geheugencapaciteit opgelost kunnen worden.

Theyeti

Geplaatst
USB on the go

met waypoints, kaarten, etc. USB-ON-THE-GO (USB-otg) dus? Hiermee zou het probleem van de beperkte geheugencapaciteit opgelost kunnen worden.

Theyeti

Dit zal niet gaan.

De gebruikte USB interface in de Vista is van het type randapparatuur (ik weet de juiste naam niet :crybaby: )

Ook een USB stick heeft deze USB interface.

Om 2 USB apparaten met elkaar te kunnen laten communiceren moet er minimaal 1 een USB Host (deze weet ik wel :angry: ) interface hebben.

Deze USB Host vindt je alleen op PC, laptops en soms op PocketPC.

Geplaatst (bewerkt)

Dit zal niet gaan.

De gebruikte USB interface in de Vista is van het type randapparatuur (ik weet de juiste naam niet :crybaby: )

Ook een USB stick heeft deze USB interface.

Om 2 USB apparaten met elkaar te kunnen laten communiceren moet er minimaal 1 een USB Host (deze weet ik wel :crybaby: ) interface hebben.

Deze USB Host vindt je alleen op PC, laptops en soms op PocketPC.

Hmm, dat was wel wat geweest! :angry:

Dan had Garmin die pruts geheugentjes van 8, 24 of 56 mb vlot naar een bruikbaar niveau gebracht tot iets fatsoenlijks zoals wat de Quest heeft.

De Streetpilot 2610 heeft 2 gleuven voor compact flash kaarten, wat mogelijkheden biedt voor een royale kaart opslag.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst
Dan had Garmin die pruts geheugentjes van 8, 24 of 56 mb vlot naar een bruikbaar niveau gebracht tot iets fatsoenlijks zoals wat de Quest heeft.

En zelfs dat vind ik,in deze tijden van mp3-spelers met flash geheugen van meer dan 1gb,wel meevallen!!!

En echt interessant wordt het,mijns inziens,pas met een uitbreidbaar geheugen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...