Spring naar bijdragen

NE of NW


Nickx

Aanbevolen berichten

Ik ben voor een kort verblijf in Portugal WP's (cache GCG9P2) in mijn GPS aan het invoeren.

 

Nu zie ik dat deze coordinaten in NW zijn ipv NE zoals hier.

 

Waarschijnlijk is hier een kort antwoord op....kan iemand mij vertellen waarom deze coordinaten in NW zijn..en of ik nog andere instellingen moet aanpassen.

 

Als iemand nog een TB die kant op wil hebben dan wil ik die best meenemen.

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben voor een kort verblijf in Portugal WP's (cache GCG9P2) in mijn GPS aan het invoeren.

 

Nu zie ik dat deze coordinaten in NW zijn ipv NE zoals hier.

 

Waarschijnlijk is hier een kort antwoord op....kan iemand mij vertellen waarom deze coordinaten in NW zijn..en of ik nog andere instellingen moet aanpassen.

 

Dat zal waarschijnlijk komen omdat de cacheplek westelijk van de nulmeridiaan (=westelijk van de lengtegraad die door Greenwich loopt) ligt.

 

Edit: Walibi was me nét voor!! :crybaby:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben voor een kort verblijf in Portugal WP's (cache GCG9P2) in mijn GPS aan het invoeren.

 

Nu zie ik dat deze coordinaten in NW zijn ipv NE zoals hier.

 

Waarschijnlijk is hier een kort antwoord op....kan iemand mij vertellen waarom deze coordinaten in NW zijn..en of ik nog andere instellingen moet aanpassen.

 

Dat zal waarschijnlijk komen omdat de cacheplek westelijk van de nulmeridiaan (=westelijk van de lengtegraad die door Greenwich loopt) ligt.

 

Edit: Walibi was me nét voor!! :crybaby:

 

We zijn het geloof ik aardig eens Peetee. Heel Portugal en zelfs het grootste gedeelte van spanje ligt ten westen van de nulmeridiaan, had ik eigenlijk niet verwacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn het geloof ik aardig eens Peetee. Heel Portugal en zelfs het grootste gedeelte van spanje ligt ten westen van de nulmeridiaan, had ik eigenlijk niet verwacht

 

Mmmm. Ik had dat eigenlijk ook niet verwacht en dacht daardoor dat er een andere reden was. Mmm volgende keer eerst maar ff op de kaart kijken. :crybaby:

 

Bedankt voor de snelle reacties.

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn het geloof ik aardig eens Peetee. Heel Portugal en zelfs het grootste gedeelte van spanje ligt ten westen van de nulmeridiaan, had ik eigenlijk niet verwacht

 

Yep. :crybaby: Ik meen te weten dat het in Portugal ook een uur vroeger is als hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...