Nickx Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 Ik ben voor een kort verblijf in Portugal WP's (cache GCG9P2) in mijn GPS aan het invoeren. Nu zie ik dat deze coordinaten in NW zijn ipv NE zoals hier. Waarschijnlijk is hier een kort antwoord op....kan iemand mij vertellen waarom deze coordinaten in NW zijn..en of ik nog andere instellingen moet aanpassen. Als iemand nog een TB die kant op wil hebben dan wil ik die best meenemen. Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 Omdat Portugal ten westen van Greenwich (0- meridiaan) ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 (bewerkt) Ik ben voor een kort verblijf in Portugal WP's (cache GCG9P2) in mijn GPS aan het invoeren. Nu zie ik dat deze coordinaten in NW zijn ipv NE zoals hier. Waarschijnlijk is hier een kort antwoord op....kan iemand mij vertellen waarom deze coordinaten in NW zijn..en of ik nog andere instellingen moet aanpassen. Dat zal waarschijnlijk komen omdat de cacheplek westelijk van de nulmeridiaan (=westelijk van de lengtegraad die door Greenwich loopt) ligt. Edit: Walibi was me nét voor!! 15 maart 2005 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 Ik ben voor een kort verblijf in Portugal WP's (cache GCG9P2) in mijn GPS aan het invoeren. Nu zie ik dat deze coordinaten in NW zijn ipv NE zoals hier. Waarschijnlijk is hier een kort antwoord op....kan iemand mij vertellen waarom deze coordinaten in NW zijn..en of ik nog andere instellingen moet aanpassen. <{POST_SNAPBACK}> Dat zal waarschijnlijk komen omdat de cacheplek westelijk van de nulmeridiaan (=westelijk van de lengtegraad die door Greenwich loopt) ligt. Edit: Walibi was me nét voor!! <{POST_SNAPBACK}> We zijn het geloof ik aardig eens Peetee. Heel Portugal en zelfs het grootste gedeelte van spanje ligt ten westen van de nulmeridiaan, had ik eigenlijk niet verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 15 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2005 We zijn het geloof ik aardig eens Peetee. Heel Portugal en zelfs het grootste gedeelte van spanje ligt ten westen van de nulmeridiaan, had ik eigenlijk niet verwacht <{POST_SNAPBACK}> Mmmm. Ik had dat eigenlijk ook niet verwacht en dacht daardoor dat er een andere reden was. Mmm volgende keer eerst maar ff op de kaart kijken. Bedankt voor de snelle reacties. Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 maart 2005 Share Geplaatst 15 maart 2005 We zijn het geloof ik aardig eens Peetee. Heel Portugal en zelfs het grootste gedeelte van spanje ligt ten westen van de nulmeridiaan, had ik eigenlijk niet verwacht Yep. Ik meen te weten dat het in Portugal ook een uur vroeger is als hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden