Spring naar bijdragen

Vakantie


De Roode Loper

Aanbevolen berichten

Wat me vooral opviel: mannelijke caches waar je wat voor moet doen. Ruw terrein.

 

Waar slaat dit nou weer op..... :ph34r:

 

 

Wij hebben ook in verschillende landen gecached, en je komt inderdaad op de mooiste plekjes. Wat ons wel opviel is dat de cache zelf vaak weinig voorstelt, boterkuipjes, pindakaaspotjes, surprise eitjes, zelfs gewoon een plastic boterhamzakje.

 

Groetjes

Heks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er ligt zo'n 5 km tenoorden van onze camping een cache en ik kan vanuit de caravan de hoogte verschillen goed inschatten, vanwege het mooie uitzicht. Het betreft deze cache.

 

Wij zijn vorig jaar juni ook in Simonswald geweest en hebben die cache ook gedaan. Zeker de moeite waard! Verder hebben we daar een hele fijne vakantie gehad. Op onze website kun je zien welke caches we daar hebben gedaan (109 t/m 124). Het viel ons wel op dat daar vaak in caches echt niet veel bijzonders zit. Nog wat informatie over onze vakantie in Simonswald vindt je hier.

 

In ieder geval alvast een hele fijne vakantie :crybaby:

 

Groetjes

Thea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder hebben we daar een hele fijne vakantie gehad.

 

In ieder geval alvast een hele fijne vakantie  :thumbup:

 

Groetjes

Thea

 

Ook toevallig. Vorig jaar zouden wij al (voor de 3e keer) gaan, maar door familieomstandigheden ging dat niet door. Bedankt voor de linkjes.

 

Wel lekker die kuchen zondags :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet in welke periode jullie zouden zijn gegaan, maar dan waren we elkaar misschien tegengekomen. Dat zou leuk zijn geweest ;)

En die kuchen zijn inderdaad heerlijk, alleen moet je daarna wel weer een tochtje richting Braunhörnle, Hörnleberg of Kandel om ‘m weer kwijt te raken…… :thumbup:

 

Maar als jullie daar al vaker zijn geweest, dan zullen jullie al wel meer hebben gezien dan wij. Dus of je dan nog wat aan onze tips hebt…… ;)

 

Dit jaar gaan we richting Schwäbisch Alb ( Bad Urach). Dus als iemand in die contreien al eens is gaan geocachen en nog wat tips heeft of ervaringen wilt delen.....… graag :dribble:

 

groetjes

Thea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:

 

Maar als jullie daar al vaker zijn geweest, dan zullen jullie al wel meer hebben gezien dan wij. Dus of je dan nog wat aan onze tips hebt……  :(

 

Dit jaar gaan we richting Schwäbisch Alb ( Bad Urach). Dus als iemand in die contreien al eens is gaan geocachen en nog wat tips heeft of ervaringen wilt delen.....… graag :thumbsup:

 

groetjes

Thea

 

Er zit 1 tip bij waar wij niet vanaf wisten.

 

Probeer het wp van Bad Urach te bepalen. Als je premium member bent kun je een pocketquery aanvragen met bijvoorbeeld een straal van 75 km rondom dat wp. Krijg je alle caches om te bekijken met GSAK.

 

p.s. Gingen jullie ook eten bij Zum Hirschen? :beer:

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die pocketquery heb ik al opgevraagd en ben al her en der wat beschrijvingen door aan het lezen. Maar aan een beschrijving en logjes zie je niet altijd welke er nu echt bovenuit springt. Dus wat dat betreft zijn tips altijd welkom :(

 

p.s. Gingen jullie ook eten bij Zum Hirschen? :beer:

 

Wij gingen wel eens eten op het terras van restaurant Krone en op de maandagavond naar de grillavond naast de molen (grillplatz van restaurant Krone). Dat was echt leuk om te doen en nog lekker ook :thumbsup:

 

Thea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vakantiekriebels zijn er weer. Ik heb tot nu toe 2 caches gedaan op vakantie in Duitsland. De ene was een drive-and-go en viel qua inhoud tegen, de andere was een multi (de mooiste die we tot nu toe gedaan hebben) en de cache was ook redelijk goed gevuld. Junior haalde er daar een zakmes uit  :(  (rare jongens die Duitsers).

 

Nu gaan wij deze zomer naar het Zwarte Woud  :beer:  en willen niet alleen in Duitlsand cachen, maar ook in de Elzas (Frankrijk) en Noord West Zwitserland. Ik heb al een PQ aangemaakt hiervoor. Ik wil nu graag weten wat jullie ervaringen zijn met het cachen in het buitenland, dus moeilijk? kwaliteit? inhoud cache? e.d.

 

Ik ben benieuwd :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat andere groene bergachtige gebieden dezelfde problemen opleveren.

 

Misschien is dit iets??? :(

 

Schotland is voor mij toch wel het land van de extremen hoor weinig caches maar die er liggen zijn  dan ook wel  :thumbsup:

 

Wij zijn ook gek op de Schotse caches! Geweldig land, mijn lievelings en fantastische caches!!! :beer:

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Heeft iemand ervaring met cachen in Zuid Engeland (Sussex, Dorset, Wiltshire, Cornwall)?

Ik ga begin september 2 weken kamperend die kant op en wil graag wat caches meepikken. Op de kaart wemelt het echter van de caches, veelal traditionals, en ik heb geen idee waar te beginnen.

Dus: Wie wil zijn ervaringen met mij delen? Wat zijn de mooiste caches in de streken? Welke multi's zijn een must?

 

Annemiek van Team Muis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand ervaring met cachen in Zuid Engeland (Sussex, Dorset, Wiltshire, Cornwall)?

Ik ga begin september 2 weken kamperend die kant op en wil graag wat caches meepikken. Op de kaart wemelt het echter van de caches, veelal traditionals, en ik heb geen idee waar te beginnen.

Dus: Wie wil zijn ervaringen met mij delen? Wat zijn de mooiste caches in de streken? Welke multi's zijn een must?

 

Annemiek

 

:D Tja, ik ben een nieuwkomer, dus er gaat wel eens iets fout...

bewerkt door Team Muis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...