Spring naar bijdragen

snel een unlock kopen voor city select?


Gast javaboon

Aanbevolen berichten

Gast javaboon

Ik ga donderdag a.s. naar de VS en wil mijn quest meenemen om ter plekke te kunnen navigeren. Ik heb wel een cd setje van city select usa 6 maar uiteraard geen unlock code. Nu heb ik op de site van Garmin geprobeerd om die code te kopen, maar dat kun je wel vergeten. Hier in Nederland is de CD met unlock code niet te koop (althans, niet op dusdanige korte termijn). De jongens in Notter hebben m niet op voorraad, ze verwachten m wel maar dat is onzeker. Futuroshop kan m niet leveren.

 

Vraag is dus waar ik op zulke korte termijn een city select 6 unlock kode kan kopen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast javaboon
Ik heb wel een cd setje van city select usa 6 maar uiteraard geen unlock code.

Hoezo uiteraard? Als je CitySelect koopt, krijg je er toch altijd een unlockcode bij?

Volgens mij kun je geen losse unlockcodes kopen.

Overigens zijn hier al eerdere postings over geweest, zoek maar eens op unlockcode ;)

 

Ik heb een quest met europeese kaarten erin (deze week gekocht via de jongens van natter). Dan is het logisch dat je niet de usa kaarten hebt. Setje cd's is snel geregeld (daarmee geef ik aan dat ik niet persé fysieke shipment nodig heb van de codes) maar om de unlock kodes te kunnen kopen moet blijkbaar nogal wat geregeld worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een quest met europeese kaarten erin (deze week gekocht via de jongens van natter). Dan is het logisch dat je niet de usa kaarten hebt.  Setje cd's is snel geregeld (daarmee geef ik aan dat ik niet persé fysieke shipment nodig heb van de codes) maar om de unlock kodes te kunnen kopen moet blijkbaar nogal wat geregeld worden...

 

Ik zou eens contact opnemen met www.tvnav.com. Als je aangeeft dat je geen shipment nodig hebt kan je wellicht met een creditcard een code kopen. Aan de andere kant... US CS wordt officieel in de US niet los verkocht... wel in Europa. Dus Notter zou 'm moeten kunnen leveren, maar heeft 'm vast niet op voorraad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...