Camelion Geplaatst 9 maart 2005 Share Geplaatst 9 maart 2005 Over een paar weken wil mijn echtgenote een deel van het Drentepad lopen samen met een vriendin. De vriendin heeft het boekje en nu wil mijn vrouw wel eens weten waar ze nu eigenlijk gaat lopen. Heeft iemand die route ergens beschikbaar in waypoints/route? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 9 maart 2005 Share Geplaatst 9 maart 2005 (bewerkt) Heeft iemand die route ergens beschikbaar in waypoints/route? <{POST_SNAPBACK}> Misschien dat je hier iets aan hebt camelion, midden op de pagina staan een aantal linkjes, of ik zou een mailtje sturen naar Teco en Marjo. Gr Twinlife 9 maart 2005 bewerkt door twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 9 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2005 Zenk joe! Hier heb ik zeker wat aan. Had overal gezocht, behalve op geocaching.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 10 maart 2005 Share Geplaatst 10 maart 2005 Zenk joe! Hier heb ik zeker wat aan. Had overal gezocht, behalve op geocaching.com <{POST_SNAPBACK}> Hahaha suc6 in ieder geval, en probeer de cache ook mee te nemen, tis alweer een tijdje geleden dat hij gevonden is. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 10 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2005 Zenk joe! Hier heb ik zeker wat aan. Had overal gezocht, behalve op geocaching.com <{POST_SNAPBACK}> Hahaha suc6 in ieder geval, en probeer de cache ook mee te nemen, tis alweer een tijdje geleden dat hij gevonden is. Gr Twinlife <{POST_SNAPBACK}> Dat gaat niet lukken. Om twee redenen: Ten eerste, de dames wandelen rond Dwingeloo en daar ligt de cache niet Ten tweede, mijn vrouw met een GPS is een garantie tot verdwalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronnie Geplaatst 10 maart 2005 Share Geplaatst 10 maart 2005 Als je het complete drenthepad op je GPS wilt hebben, moet je natuurlijk zijn op GPStracks. http://www.gpstracks.nl/ov-wandel-drenthepad.php Ook vind je hier het pieterpad, en nog veel meer wandelingen, fietstochten enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 11 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2005 Als je het complete drenthepad op je GPS wilt hebben, moet je natuurlijk zijn op GPStracks. http://www.gpstracks.nl/ov-wandel-drenthepad.php Ook vind je hier het pieterpad, en nog veel meer wandelingen, fietstochten enz. <{POST_SNAPBACK}> Dit is precies wat de dames zochten Hartelijk dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden