Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ligt het aan mij of kan het kloppen dat het nu heel druk is met reviewen? Wij (Team LeF) hebben zondagmiddag een nieuwe cache ter review aangeboden en tot op heden nog niets gehoord. Onze vorige cache verliep akelig snel (maar dat kan natuurlijk ook een uitzondering zijn!) :)

Niet om te klagen of zo, maar onze twee eerste travelbugs zitten erin en we zijn daardoor een beetje ongeduldig!!! :cry:

Gegroet L van Team LeF

PS: Een foto van IJslandse locale Travelbugsop de hoofdweg nog wel....Zo starten files op IJsland! :(

bewerkt door LeF
Geplaatst
Ligt het aan mij of kan het kloppen dat het nu heel druk is met reviewen?

Tja, misschien een emailtje sturen naar een van de reviewers en het hun vragen? Een van beide reviewers komt nooit op het forum en de ander niet elke dag.

Geocaching.nl en ook het forum hebben niets met het reviewen op zich te maken.

Geplaatst
Ligt het aan mij of kan het kloppen dat het nu heel druk is met reviewen?

Tja, misschien een emailtje sturen naar een van de reviewers en het hun vragen? Een van beide reviewers komt nooit op het forum en de ander niet elke dag.

Geocaching.nl en ook het forum hebben niets met het reviewen op zich te maken.

Begrijpelijk maar misschien zitten meer mensen met dit probleem en is het onhandig de reviewers dan lastig te vallen want dan gaat het reviewen nog langzamer?

Geplaatst

En btw wat is het e-mail adres van de reviewers? Of is dit een heel domme vraag? :cry: Vast wel, nou kom maar op met de "domme" antwoorden dan maar! Ik heb het verdiend! :)

L van Team LeF

Geplaatst
En btw wat is het e-mail adres van de reviewers? Of is dit een heel domme vraag?  :cry:  Vast wel, nou kom maar op met de "domme" antwoorden dan maar! Ik heb het verdiend! :)

L van Team LeF

Hmm dacht dat ik een normaal antwoord had gegeven. Waarom dan zo reageren?

Daar ben ik niet van gediend.

Ik zou de forumregels nog maar eens nalezen als ik je was.

Geplaatst
En btw wat is het e-mail adres van de reviewers? Of is dit een heel domme vraag?  :(  Vast wel, nou kom maar op met de "domme" antwoorden dan maar! Ik heb het verdiend! :cry:

L van Team LeF

Hmm dacht dat ik een normaal antwoord had gegeven. Waarom dan zo reageren?

Daar ben ik niet van gediend.

Ik zou de forumregels nog maar eens nalezen als ik je was.

Sorry was niet vervelend bedoeld hoor :) Ben alleen lichtjes gefrustreerd door insatbiel adsl en had dus niet veel tijd om iets op te zoeken.

Spijt me L

Geplaatst
Sorry was niet vervelend bedoeld hoor :)  Ben alleen lichtjes gefrustreerd door insatbiel adsl en had dus niet veel tijd om iets op te zoeken.

Spijt me L

Zand erover. Beschouw de PB dan maar als niet verzonden.

hawkeyes@geocacher.nl moet je hebben. Bedenk wel dat je nog maar 3 dagen wacht. Hij heeft ook nog een baan en een gezinsleven.

Geplaatst
Sorry was niet vervelend bedoeld hoor :)  Ben alleen lichtjes gefrustreerd door insatbiel adsl en had dus niet veel tijd om iets op te zoeken.

Spijt me L

Zand erover. Beschouw de PB dan maar als niet verzonden.

hawkeyes@geocacher.nl moet je hebben. Bedenk wel dat je nog maar 3 dagen wacht. Hij heeft ook nog een baan en een gezinsleven.

Klopt, we hebben nu sinds zaterdag een aanvraag voor een nieuwe cache liggen. Rustig afwachten. Ik denk dat Remco heel wat mail van ons te verstouwen heeft, dus een mailtje extra om te vragen hoe het nou zit, werkt alleen maar vertragend voor iedereen!

Gast Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst (bewerkt)

verwijderd

bewerkt door Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst
En btw wat is het e-mail adres van de reviewers?

Op alle pagina's van de site, op het forum na staat een knopje met de tekst "Contact us".

Als je vervolgens aanklikt dat je goed hebt gezocht zie je een popupje. Een van de popupjes is "Approven van een cache". Selecteer die en de rest gaat vanzelf. Die methode is handiger dan andere omdat je dan geen persoonlijke mail stuurt, maar functionele mail.

Ik zit achter dhz@geocaching.nl, maar als ik op vakantie ben neemt iemand anders de zaken waar. Stuur je het naar mij direct, dan moet je wachten tot ik terug ben van vakantie.

Eigenlijk is dat dus heel eenvoudig.

• 1 month later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...