Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie o wie kan mij helpen. Mijn avatar op het Belgische forum beweegt wel terwijl hij hier stil staat. Hoe komt dit? Ik heb hem van hetzelfde plekje van mijn computer gehaald.

Geplaatst

Dit zijn de voorwaarden voor een avatar:<

Welkom in je instellingen

Je avater instellingen

Je avater mag niet groter zijn dan 64 pixels by 64 pixels. Geuploade avaters mogen niet groter zijn dan 25 KB.

De volgende type plaatjes zijn toegestaan: gif,jpeg,jpg,swf,png

Misschien is dat op het Belgische forum anders geregeld.

Geplaatst
Wie o wie kan mij helpen. Mijn avatar op het Belgische forum beweegt wel terwijl hij hier stil staat. Hoe komt dit? Ik heb hem van hetzelfde plekje van mijn computer gehaald.

Het probleem is nog erger, als hetzelfde plaatje op het Belgische forum wel beweegt, wil ik graag in contact komen met die Belgen om te weten te komen hoe zij een JPG laten bewegen :beerchug:

Jouw avatar hier op dit forum is een JPG en kan niet bewegen. Niet hier en niet in België.

Of je hebt op het forum van België toch een andere avatar, of je neemt ons in de maling.

Een JPG plaatje kan nooit bewegen dus. Het zal een GIF moeten zijn. Alleen GIF's kunnen animated worden. Dat geldt niet alleen voor onze forum maar voor waar dan ook ter wereld.

Of..... je plaatje was te groot en is er daarom automatisch een JPG van gemaakt tijdens het uploaden. Anders zou ik het niet weten.

Hij staat hier op gc.nl als een jpg in ieder geval:

Dit is het plaatje:

av-2905.jpg

te vinden op:

http://forum.geocaching.nl/uploads/av-2905.jpg

Geplaatst

Heb even snel gekeken naar de eigenschappen van je vlindertje maar.....

Het plaatje voldoet wel aan de eisen die het forum steld 64*64 <25kB maar het is een .jpg bestand. En die kunnen niet bewegen.

Daarvoor moet het een animated Gifje zijn oftewel .gif.

Zoals bijvoorbeeld de smileys op dit forum.

:(:no::beerchug::D

Geplaatst (bewerkt)
Even snel gekeken.

In Belgie is het een gifje inderdaad.

Dit is het adres: http://www.geocache.be/forum_nl/uploads/av-494.gif

en zo ziet het eruit:

av-494.gif

En wat gaat er nu fout.

Juist het gifje is 90*90 en dus te groot.

En dus is dat ook wat ik al dacht. :beerchug:

Het probleem zit hem dus in de upload. Het is op te lossen door de avatar van België niet te uploaden naar gc.nl maar door het op eigen webspace te zetten.

Dan maakt gc.nl de avatar wel kleiner en soms lelijker, maar het blijft bewegen :D

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst (bewerkt)

Vlindertje, je kunt het probleem oplossen door de avatar te veranderen in grootte, dus maximaal 64x64, of, je zet de avatar op een eigen stukje webspace en als je dan het adres van die avatar doorgeeft in je instellingen waar je ook een avatar kunt uppen, dan komt het goed.

Er is nog een mogelijkheid, alhoewel het niet de netste is, je geeft dan in de instellingen hier op het forum, daar waar gevraagd wordn naar een adres voor een avatar, het volgende in:

http://www.geocache.be/forum_nl/uploads/av-494.gif

en klaar is Kees. Ik heb even gekeken of ik dat voor jullie kan doen, maar helaas, die bevoegdheid heb ik niet. Kan wel een avatar weghalen maar niet veranderen :beerchug:

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst
Het si op te posen door de avatar van België niet up te loaden naar gc.nl maar door het op eigen webspace te zetten.

Dan maakt gc.nl de vavatar wel kleiner en soms lelijker, maar het blijft bewegen :beerchug:

Batterijen leeg..?

Geplaatst (bewerkt)
Het si op te posen door de avatar van België niet up te loaden naar gc.nl maar door het op eigen webspace te zetten.

Dan maakt gc.nl de vavatar wel kleiner en soms lelijker, maar het blijft bewegen :(

Batterijen leeg..?

Hehehe, nee :D

Mijn eigen PC is vrijdag in de brand gevlogen, letterlijk en figuurlijk, alls kapot, zelfs de HD,s en daarbij 500 gieg aan bestanden en dergelijke kwijtgeraakt.

Dus heb ik me vrijdagmiddag op een nieuwe laptop getrakteerd en ik zit nu te rammen op een kleiner en toch uitgebreider toetsenbordje en zo'n ingebouwde muis, een toughpad of zoiets, zit me in de weg.

Zal mijn schrijverij eens nalopen en "repareren" :beerchug:

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst

Kun je nagaan, en daarmee wil ik hetzelfde kunnen doen als met die andere bakbeest :(

Alleen dat k*ttoetsenbordje man, daar moet ik een cursus voor volgen geloof ik. :beerchug:

Huh, niet om het een of ander, maar het wordt nu wel erg offtopic ondanks dat het probleem van de Vlinders eigenlijk is opgelost. Ik weet het, Kruimeltje plagen lijkt een nieuwe mode te worden, maar toch, er zijn grenzen. :D

Ik zat bij wiskunde een moeilijke som te berekenen, maar het is niet te berekenen... hoeveel ik van jullie hou!

Geplaatst
Het probleem is nog erger, als hetzelfde plaatje op het Belgische forum wel beweegt, wil ik graag in contact komen met die Belgen om te weten te komen hoe zij een JPG laten bewegen :no:

Jouw avatar hier op dit forum is een JPG en kan niet bewegen. Niet hier en niet in België.

Of je hebt op het forum van België toch een andere avatar, of je neemt ons in de maling.

Jou voor de gek houden kruimeldief? Ik zou niet durven (het te laten). :(

Nee hoor even serieus: Het lukte echt niet ondanks dat ik hetzelfde gifje had. Ik mag dan af en toe wel een digibeet zijn maar ook ik weet dat een JPG niet beweegt. Ik dacht: ik stel deze serieuze vraag even op het forum en nu wordt ik ervan verdacht jullie in de maling te nemen. Hebben jullie zo'n lage dunk van de vlinders?

Even snel gekeken.

In Belgie is het een gifje inderdaad.

Dit is het adres: http://www.geocache.be/forum_nl/uploads/av-494.gif

en zo ziet het eruit:

av-494.gif

En wat gaat er nu fout.

Juist het gifje is 90*90 en dus te groot.

Kijk die Roode Lantaarn gaat er helemaal vanuit dat ik goede bedoelingen heb. :D

Vlindertje, je kunt het probleem oplossen door de avatar te veranderen in grootte, dus maximaal 64x64, of, je zet de avatar op een eigen stukje webspace en als je dan het adres van die avatar doorgeeft in je instellingen waar je ook een avatar kunt uppen, dan komt het goed.

Er is nog een mogelijkheid, alhoewel het niet de netste is, je geeft dan in de instellingen hier op het forum, daar waar gevraagd wordn naar een adres voor een avatar, het volgende in:

http://www.geocache.be/forum_nl/uploads/av-494.gif

en klaar is Kees.  Ik heb even gekeken of ik dat voor jullie kan doen, maar helaas, die bevoegdheid heb ik niet. Kan wel een avatar weghalen maar niet veranderen ;)

Ik heb, in ieder geval voor nu, gekozen voor de niet zo nette oplossing. Simpelweg omdat het mij nu niet lukt om de afbeelding te verkleinen. Ik krijg hem via microsoft photo editor wel 64x64 maar dan beweegt hij weer niet.

Ik blijf het proberen maar moet eerlijk bekennen dat met een hoofd vol watten, steeds overvallen door niesbuien de concentratie niet je van het is.

En Kruimel: je mag dan wel de bevoegdheid hebben om een avatar weg te halen: Denk er maar niet eens aan anders nies ik jouw kant op. :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...