Wimmert Geplaatst 2 maart 2005 Geplaatst 2 maart 2005 (bewerkt) Ik heb sinds kort mijn 60c en ben er heel blij mee op een paar puntjes na. Maar dat heeft meer met het merk te maken als de 60c. Dit ter zijde. Vandaag ben ik in de sneeuw een track gaan volgen van staatsbosbeheer. Lekker in de sneeuw je kent het wel. Echter nu heb ik thuis de track en triplog e.d. op de pc gezet en van mijn garmin gedelete. Echter in het kaart gedeelte blijft deze route wel staan. Ik krijg het niet meer weg iemand een idee ? De route die ik heb gelopen is deze Klik En heb ik erin gezet ,easy gps. iemand een idee wat ik vout doe ? gr Wim 2 maart 2005 bewerkt door Wimmert
Michiel Geplaatst 2 maart 2005 Geplaatst 2 maart 2005 Ik heb sinds kort mijn 60c en ben er heel blij mee op een paar puntjes na.Maar dat heeft meer met het merk te maken als de 60c. Dit ter zijde. Vandaag ben ik in de sneeuw een track gaan volgen van staatsbosbeheer. Lekker in de sneeuw je kent het wel. Echter nu heb ik thuis de track en triplog e.d. op de pc gezet en van mijn garmin gedelete. Echter in het kaart gedeelte blijft deze route wel staan. Ik krijg het niet meer weg iemand een idee ? De route die ik heb gelopen is deze Klik En heb ik erin gezet ,easy gps. iemand een idee wat ik vout doe ? gr Wim <{POST_SNAPBACK}> Hoi Wim Ik weet niet of je dit bedoelt. druk 2x op menu / tracks / wis. ook moet naar opgeslagen tracks / menu / wis alle opgeslagen tracks. Nu moet je scherm leeg zijn. Suc6 Michiel
Gast hhout Geplaatst 2 maart 2005 Geplaatst 2 maart 2005 Hallo, Je kiest de pagina van de tripcomputer. Dan druk je op de 'menu' knop en kiest de eerste optie: 'RESET'. Kies dan 'Alles selecteren' en druk op de 'Enter' toets. Alle tracks, alle routes, alle waypoints en de hele tracklog worden dan gedelete. Je kunt natuurlijk ook deze route zelf deleten: Kies het hoofdmenu en ga naar 'Routes'. Kies dan de route die je wilt deleten en wis die. Je houdt dan wel alle waypoints in je GPS. Succes
dusee Geplaatst 3 maart 2005 Geplaatst 3 maart 2005 Je hebt via easygps waarschijnlijk een route geladen van SBB en vervolgens ook zelf je tracklog aan gehad waardoor je naast de route van SBB ook een track hebt gemaakt van dezelfde afgelegde weg route en track zijn 2 verschillende manieren om een weg vast te leggen. als je dan alleen de track verwijdert, blijft de route staan, althans zo begrijp ik het. via routes / menu / wis alle routes kan je dan ook alleen de routes vewijderen, dan blijven wel de waypoints bestaan als je daar waarde aan hecht. Track gebruik je om een af te leggen weg vast te leggen, waarbij de gps volgens een ingestelde methode trackpunten maakt. De geladen route is opgebouwd uit door SBB gekozen waypoints. Als je de weg gaat afleggen via een van te voren geladen route, lijkt het gebruik van track wat dubbel op?
Wimmert Geplaatst 4 maart 2005 Auteur Geplaatst 4 maart 2005 Ik zal het is gaan proberen! Alvast bedankt!
Wimmert Geplaatst 4 maart 2005 Auteur Geplaatst 4 maart 2005 (bewerkt) Het zijn allemaal waypoints die er aan gemaakt worden. ik had nog niet gevonden hoe ik mijn waypoints kon wissen 4 maart 2005 bewerkt door Wimmert
JandeBeHanger Geplaatst 4 maart 2005 Geplaatst 4 maart 2005 (bewerkt) Er is vast wel een mogelijkheid om je gps helemaal leeg te maken van alle data die ingevoerd is, lees de handleiding maar eens! 4 maart 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Aanbevolen berichten