de witten Geplaatst 1 maart 2005 Share Geplaatst 1 maart 2005 kan mij iemand vertellen hoe ik alle waiponts in éénmaal kan dowloaden (bv van geocaching.nl) of is dit niet mogelijk? mijn toestel is een gps map 276 c. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 1 maart 2005 Share Geplaatst 1 maart 2005 (bewerkt) kan mij iemand vertellen hoe ik alle waiponts in éénmaal kan dowloaden (bv van geocaching.nl) of is dit niet mogelijk? mijn toestel is een gps map 276 c. <{POST_SNAPBACK}> Als je op de site van gc.nl kijkt op de hoofdpagina, dan staat ergens halverwege iets over downloaden van .loc files van alle caches per land. Als je daar op klikt dan krijg je de volgende url: http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php In .loc files kun je dus alle coördinaten van iedere cache downloaden. DWZ, de coördinaten die bovenaan iedere cachebeschrijving staat. Deze .loc files kun je via diverse progjes gewoon overjodelen naar welke GPS dan ook. EasyGPS is geloof ik zo'n progje. Wil je de coördinaten van alle caches en een redelijke beschrijving van de caches dan moet je premiummember worden bij Groundspeak, de club van geocaching .com. Kost je 30 dollar per jaar en je kunt dan alle coördinaen downloadden als gpx file maar ook als ebook enz enz. Zie de site van gc.com There are too many people praying for mountains of difficulty to be removed, when what they really need is courage to climb them. 1 maart 2005 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 1 maart 2005 Share Geplaatst 1 maart 2005 (bewerkt) Word lid van de club! Betaling 30 dollar per jaar (kan iemand dat hier invullen) en dan kan je queries aanmaken. Dat wil zoveel zeggen als maximaal 500 waypoints per query en maximaal 5 queries per dag. Dus op een dag kan je 2500 waypoints krijgen. Daar kan je vast wel een weekend mee vooruit. Het mooie hiervan is: je krijgt de waypoints gewoon thuis toegestuurd. Hoe? Over de mail. Gemakkelijk, hoef je deur niet uit. Terwijl je juist waypoints wil om wel de deur uit te gaan. Verwarrend. In het mailtje zitten niet alleen de coördinaten, maar ook de cachebeschrijvingen en de laatste 5 logs. Dus waar wacht je nog op, geef je nu op en profiteer meteen, etc etc. Groeten, Achtbaangek, die commerciële dienstverlening studeert. Betaling 30 dollar per jaar (kan iemand dat hier invullen) Aan je verzoek voldaan.... 1 maart 2005 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de witten Geplaatst 1 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 1 maart 2005 allemaal zeer goed brave jongens , maar ik heb niet gevraagd hoe ik iets moet betalen maar hoe ik iets moet dowloaden maar toch bedankt voor de reakties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 1 maart 2005 Share Geplaatst 1 maart 2005 allemaal zeer goed brave jongens , maar ik heb niet gevraagd hoe ik iets moet betalen maar hoe ik iets moet dowloadenmaar toch bedankt voor de reakties <{POST_SNAPBACK}> Dan zou ik mijn reactie nog maar eens een keer lezen. Daar staat toch duidelijk hoe je GRATIS op de site van gc.nl de locfiles kunt downloaden van diverse landen, waaronder Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 1 maart 2005 Share Geplaatst 1 maart 2005 #### Moderatie note: #### Heb het draadje nog eens goed nagelezen en begrijp de reactie van "de witten" en derhalve de volledige offtopic berichten afgesplits en in een nieuwe topic geplaatst. Afgesplitste draadje is HIER weer terug te vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden