Spring naar bijdragen

Hoe kan ik veel waypoints in een keer downloaden?


de witten

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

kan mij iemand vertellen hoe ik alle waiponts in éénmaal kan dowloaden

(bv van geocaching.nl) of is dit niet mogelijk?

mijn toestel is een gps map 276 c.

 

Als je op de site van gc.nl kijkt op de hoofdpagina, dan staat ergens halverwege iets over downloaden van .loc files van alle caches per land.

Als je daar op klikt dan krijg je de volgende url:

 

http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php

 

In .loc files kun je dus alle coördinaten van iedere cache downloaden. DWZ, de coördinaten die bovenaan iedere cachebeschrijving staat.

 

Deze .loc files kun je via diverse progjes gewoon overjodelen naar welke GPS dan ook. EasyGPS is geloof ik zo'n progje.

 

Wil je de coördinaten van alle caches en een redelijke beschrijving van de caches dan moet je premiummember worden bij Groundspeak, de club van geocaching .com. Kost je 30 dollar per jaar en je kunt dan alle coördinaen downloadden als gpx file maar ook als ebook enz enz. Zie de site van gc.com

 

There are too many people praying for mountains of difficulty to be removed, when what they really need is courage to climb them.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word lid van de club!

Betaling 30 dollar per jaar (kan iemand dat hier invullen) en dan kan je queries aanmaken. Dat wil zoveel zeggen als maximaal 500 waypoints per query en maximaal 5 queries per dag. Dus op een dag kan je 2500 waypoints krijgen. Daar kan je vast wel een weekend mee vooruit.

 

Het mooie hiervan is: je krijgt de waypoints gewoon thuis toegestuurd.

 

Hoe?

Over de mail. Gemakkelijk, hoef je deur niet uit. Terwijl je juist waypoints wil om wel de deur uit te gaan. Verwarrend.

In het mailtje zitten niet alleen de coördinaten, maar ook de cachebeschrijvingen en de laatste 5 logs.

 

Dus waar wacht je nog op, geef je nu op en profiteer meteen, etc etc.

 

Groeten,

Achtbaangek, die commerciële dienstverlening studeert.

 

Betaling 30 dollar per jaar (kan iemand dat hier invullen)

Aan je verzoek voldaan....

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

allemaal zeer goed brave jongens , maar ik heb niet gevraagd hoe ik iets moet betalen maar hoe ik iets moet dowloaden

maar toch bedankt voor de reakties

 

Dan zou ik mijn reactie nog maar eens een keer lezen. Daar staat toch duidelijk hoe je GRATIS op de site van gc.nl de locfiles kunt downloaden van diverse landen, waaronder Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...