Geoman Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Dit is een zeer goede! Eén cache in Nederland! :laugh: Wannabee site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Binnenkort zes. Ik ga de mijne er ook aanmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 16 september 2002 Auteur Share Geplaatst 16 september 2002 (bewerkt) *** VERWIJDERD *** 16 november 2005 bewerkt door GeoGerard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Hoho afwachten gerardsmit. De wildeman die jou dat emailtje stuurde is misschien wel geloosd bij geocachingworldwide.com omdat hij te soepel was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Hoho afwachten gerardsmit. De wildeman die jou dat emailtje stuurde is misschien wel geloosd bij geocachingworldwide.com omdat hij te soepel was. :laugh: :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 16 september 2002 Auteur Share Geplaatst 16 september 2002 (bewerkt) *** VERWIJDERD *** 16 november 2005 bewerkt door GeoGerard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Ik ga de rest van mij er ook op zetten, geen belerend vingertje meer.Hopelijk wordt ik eindelijk eens met fatsoen behandeld. Hoera :laugh: 't zou jammer zijn Gerard. Je hebt ons naar een aantal heel mooie plekjes weten te lokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Vind ik ook. Maar de toekomstige caches van Gerard zullen toch ook wel op geocaching.com blijven verschijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden