@rend Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Beste leden, tijdens het loggen van een cache kreeg ik de melding "server error". Dus toen maar gewoon opnieuw begonnen. Nu is hij dus twee keer gelogd. Aan wie moet ik mij richten om dit ongedaan te maken. Het betreft cache GCJTXN, "Vinnie's resort for the weary travelbug" Gelogd op 27-02-05. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Je kan gewoon zelf een log deleten hoor. Gewoon inloggen je log aanklikken en dan op edit/ delete drukken. Dan vraagt ie even of je het zeker weet en met yes bantwoorden dan is je log weg. Anders kan de cache eigenaar het natuurlijk ook altijd even voor je doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Beste leden, tijdens het loggen van een cache kreeg ik de melding "server error". Dus toen maar gewoon opnieuw begonnen. Nu is hij dus twee keer gelogd. Aan wie moet ik mij richten om dit ongedaan te maken. Het betreft cache GCJTXN, "Vinnie's resort for the weary travelbug" Gelogd op 27-02-05. <{POST_SNAPBACK}> Onderaan je log staat een regel view/edit logs/images on a separate page] Klik je op en je kan je log zo deleten. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Is Kraai weer iets eerder dan mij Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 27 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2005 Toch bedankt heren, zal het meteen uitvoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Is Kraai weer iets eerder dan mij Gr Twinlife <{POST_SNAPBACK}> Ok volgende keer mag jij eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden