the 3 degrees Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Hallo beste forumlezers, Vandaag leuke cache gedaan, digitale foto's gemaakt maar hoe krijg ik die bij mijn log? Ik heb al zitten stoeien met upload image maar krijg het niet gedaan! Wie weet raad? Groetjes, the 3 degrees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vlinders Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Staan de foto's wel in het juiste format? Er staat bij de pagina: File upload supports the following formats: jpg, gif, tiff Bij ons ging het daarom inn het begin ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Werkwijze die ik altijd volg is alsvolgt. Foto's van camera op de pc zetten in een map. Dan cache loggen en daarna via upload image. Duurt wel even voordat de foto ge upload is. Maar werkt hier prima. Groeten Kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the 3 degrees Geplaatst 27 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2005 De foto's staan volgens mij in jpeg, kan dat? Ik ben een computer nitwit maar dat hebben jullie vast al door! Groetjes the 3 degrees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Inderdaad is jpeg het gebruikelijke fotoformaat. Groeten Kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 -Druk op 'view/edit logs/images on a separate page' dat je vlak onder je log vindt. -Rechtsboven de tekst die je getiept hebt staat boven de datum 'upload image', druk daar op. -Druk op bladeren om je foto te selecteren. -Geef de foto in het hokje naast 'File Caption' een naam. "Bovenop de bunker" of zoiets. -Je kan ook nog een langer onderschrift maken in het vakje onder 'File Description'. -Druk op de knop 'Upload'. -Als het goed is zie je nu je log met een foto erbij. -Herhaal dit voor eventuele andere foto's. Da's toch niet al te ingewikkeld? Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the 3 degrees Geplaatst 27 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2005 Hoi Quarens, Bedankt voor je reactie, en nee het leek mij ook niet zo moeilijk, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen. Wat moet je trouwens doen met has a waypoint? Dit kun je ook nog aan of uit klikken. Ik ga ondertussen weer lekker verder modderen, maar nu binnen achter de computer. Groetjes the 3 degrees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Lekker uit laten die add a waypoint. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the 3 degrees Geplaatst 27 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2005 GELUKT!!! Kapitein Haak had natuurlijk al gewaarschuwd dat het lang duurde, maar zo lang???!!! Ik was weer es veel te ongeduldig!!! Sorry! Bedankt in elk geval voor de hulp! Groetjes the 3 degrees. (Op naar de volgende stommiteit!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 27 februari 2005 Share Geplaatst 27 februari 2005 Normaal duurt het niet zo lang. Je moet de foto's van te voren even bewerken. Ze moeten onder de 125 k blijven en mogen niet breder dan 600 pixels zijn. Als ze groter of breder zijn, worden ze tijdens het uploadenal verkleind door de site en daarom kan het uploaden langer duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden