MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 29 september 2002 Geplaatst 29 september 2002 me fantasie werkt nog even door , volgend duik seizoen horen/ zien en voelen jullie het resultaat. Het idee belooft veel goeds! Wij wachten met spanning wat er uit gaat komen....... Voor al dat voelen intrigeert ons.
team-freakfire Geplaatst 30 september 2002 Auteur Geplaatst 30 september 2002 ik zal me best doen, en betreft dat voelen, ....wha ...lol ik laat dat maar in het midden. Even voor de niet duikers, als ik er over na denk is het best mogelijk dat de cache ook voor snorkelaars toegankelijk wordt, maar ik ga denk eerst op verkenning voordat het te koud wordt :alien: . groeten van de freakfire.
hippocampa Geplaatst 30 oktober 2002 Geplaatst 30 oktober 2002 [off topic] Oeh, dat zou toch mooi zijn, als je GPS onder water zou werken! Duiken is geweldig, maar er zouden meer bordjes moeten staan [/off topic]
Wally Geplaatst 28 november 2002 Geplaatst 28 november 2002 Ik kijk er al naar uit! Ben benieuwd hoe je de praktische problemen mbt caches onder water gaat oplossen...
team-freakfire Geplaatst 4 december 2002 Auteur Geplaatst 4 december 2002 Nou de kleine voorberijdingen zijn geweest helaas het is naar mijn mening iets te koud geworden om voor me lol tegaan duiken, ik heb er toch voor gekozen dat de uit eindelijk cach op het droge komt, dit vanwege de, in me gedachte/fantasie, zijnde practische problemen. Maar een mooie duik moet het zeker gaan worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden