Doler Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Trouwens blij dat het een klein wereldje is. Gelijk heb je. groeten, Doler & Co ( ook uit een klein wereldje )
GeoGeldrop Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 en voor mij een vingeroefening voor veel mooiere zaken..... <{POST_SNAPBACK}> Nou maak je ons wel héél nieuwsgierig...
nemo's Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Treinstation? het station van Hattem is al heel lang opgeheven . Volgens mij zijn het opgeheven caches. <{POST_SNAPBACK}> Zou dit dan het station van Wezep zijn???
De Roode Loper Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Treinstation? het station van Hattem is al heel lang opgeheven . Volgens mij zijn het opgeheven caches. <{POST_SNAPBACK}> Zou dit dan het station van Wezep zijn??? <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad, Wezep Centraal
Kruimeldief Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Het witte rondje om een cache op de kaart met recente caches is inderdaad een "nog niet gelogde" cache. De indicatie "Niet gevonden" leek mij leuk in het kader van de FTF discussie en voor mij een vingeroefening voor veel mooiere zaken.....<{POST_SNAPBACK}> Je gaat maar mooi door met je vingeroefeningen. Wij zijn je (ik wel ) dankbaar GRTZ Kruimel
Twinlife Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Wij zijn je (ik wel ) dankbaar <{POST_SNAPBACK}> Ja en ik ook hoor, het is mij nu helemaal duidelijk geworden. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten