Boa Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Normaal start ik het forum op via een link in de favorieten zodat ik automatisch in de nieuwe berichten kom. Ik zie daardoor nooit wie de aanwezige gebruikers zijn, maar pas viel me op dat Google.com ook als gebruiker staat vermeldt. Is dit puur een sponsormatige kwestie of zit hiet wat anders achter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Nee, google.com komt als user op dit forum om de berichten te scannen en te indexeren zodat berichten via google teruggevonden kunnen worden. Zit niks achter vwb sponsoring etc. Ik meen dat ook alleen google wordt toegelaten op dit forum; andere zoekmachines niet. Het wordt pas echt zorgwekkend als google.com berichten gaat achterlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 15 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2005 Het wordt pas echt zorgwekkend als google.com berichten gaat achterlaten <{POST_SNAPBACK}> Google kan natuurlijk wel snel aan de benodigde kennis komen, dus of dat zo verkeerd zou zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Lijkt me toch wel een fijne baan, lekker beetje cruisen op forums voor de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 15 februari 2005 Share Geplaatst 15 februari 2005 Alleen de hele dag opgesloten in zo'n kleine server... da's minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden