Spring naar bijdragen

Garmin Quest

Gast gpsgup

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat ik wel vreemd vind is dat City Select je afgeraden is. Wat was daar de reden achter? Ik vind juist dat je met de 60C je niet zonder kunt op de motor/in de auto.

Wat bedoel je met die topo-kaarten? Kun je daar ook mee routeren?

Beste baflobill,

de reden waarom mij City Select is afgeraden ligt in het feit dat ik in de auto een ander systeem gebruik. Ik ga de 60CS alleen gebruiken voor wandelen, geocachen en fietsen.

Nu stop ik omdat ik waarschijnlijk in dit draadje al offtopic ben. Zodra ik meer weet over de topo kaarten, kaart ik dat aan in het juiste draadje of maak er een nieuw onderwerp van.

Veel plezier met je GPS en hoop je binnenkort een keer tegen te komen bij een cache of event.

• 1 month later...
Geplaatst

Nu, maanden later en na veel denkwerk, internetsurfing en al de berichten gelezen hebbend, ben ik nog niet uit. Waren de prijzen van de Quest of de GPS60C wat lager, dan was alles niet zo'n probleem geweest. Alvast bedankt voor alle adviezen en suggesties. Ik twijfel verder.

Groeten,

GeoGup van GeoGup & Zoefff

Geplaatst (bewerkt)
Waren de prijzen van de Quest of de GPS60C wat lager, dan was alles niet zo'n probleem geweest.

De prijzen zijn inmiddels als wat lager geworden. Ik heb (om niet te hoeven kiezen tussen de Quest en de GPSMap60C) gekozen voor de Quest voor de autonavigatie en het monochrome broertje van de GPSMap60C, de GPS60 voor het cachen.

bewerkt door Peetee
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...