tjong Geplaatst 8 februari 2005 Share Geplaatst 8 februari 2005 Wie wil bovenstaande locationless doen? (GC4226) Toen ik een postje had gedaan op het .com forum waren er meerdere reacties en ik kon maar 1 koppel maken. Er zitten er dus nog 2 te wachten! link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daanvindtze Geplaatst 8 februari 2005 Share Geplaatst 8 februari 2005 (bewerkt) count me in (link) 8 februari 2005 bewerkt door DaanVindZe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 10 februari 2005 Share Geplaatst 10 februari 2005 Hallo, Omdat de zusterstad van onze woonplaats in België ligt, hebben we zelf een oproepje op het forum van Geocaching.be geplaatst en binnen 2 uur! een reactie!! Als de/het stad/dorp van jouw keuze een verbintenis heeft met een stad/dorp in België kun je dus ook een postje plaatsen via dit draadje. Suc6 Groeten, Team Cache-Here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daanvindtze Geplaatst 10 februari 2005 Share Geplaatst 10 februari 2005 Hé THC is http://www.stedenbanddenhaag-warschau.com/ niks voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden