Reintje de Vos † Geplaatst 31 januari 2005 Geplaatst 31 januari 2005 Het ergste dat een PC gebruiker kan overkomen is in discussie geraken met een Mac gebruiker. De eerste is op voorhand kansloos, omdat de laatste als een echte "Steve Jobs" volgeling zal blijven proberen duidelijk te krijgen waarom een Mac beter is dan een PC. Ik ben zo'n Mac gebruiker. Zeh is vast een WinTel gebruiker, want hij heeft een travelbug gemaakt die "Travel bug 486PC" heet. Het doel van Zeh is om Bill Gates deze travelbug te laten loggen. Helaas voor Zeh heb ik zijn travelbug stom toevallig afgelopen zaterdag uit een cache gevist. Zeh was daar even voor mij geweest om de Travel bug aan zijn reis te laten beginnen. Mensen die mij wat beter kennen weten dat ik me graag aan de geest van het spelletje houd, maar hier zie ik hele mooie mogelijkheden. Natuurlijk moet de travelbug richting Bill Gates. Maar als het aan mij ligt wel met een Apple tintje. Enige tijd geleden heb ik wat code gemaakt, waarmee je de reis van een travelbug door de Benelux leuk kan weergeven. Daar was vraag naar en mij leek het voor mijn eigen travelbug wel een leuke opleuker. Omdat mijn travelbug nog niet zo ver is gekomen heb ik een voorbeeldje gemaakt van de eerste travelbug die ik heb gevonden: "Loredana's Tiger". Wat heeft dat nu met Apple gebruikers te maken? Wel, het leek mij aardig om Bill Gates te verassen met deze travelbug met een mooie appel als afgelegde weg op de kaart. Als de caches waar deze travelbug wordt gedropt een beetje zorgvuldig wordt gekozen, kan eer een prima Apple logo ontstaan. Als dat klaar is kan hij naar Bill. Omdat het tegen het idee van de travelbugs is om hem ergens te droppen en hem weer mee te nemen heb ik om dit plan te verwezelijken een aantal Apple gebruikers nodig die willen meedoen. Uiteraard erg in het geheim en goed voorbereid, omdat de WinTel gebruikers alles in het werk zullen stellen de prachtige route te torpederen. Lijkt het je wat en wil je meehelpen? Plaats dan een reply. P.s. Ik heb 2 weken geleden net een nieuwe Mac aangeschaft. Een G5 met 2 64Bits processoren op 2 Ghz en 1,5 GB aan intern geheugen.
Camelion Geplaatst 31 januari 2005 Geplaatst 31 januari 2005 Het ergste dat een PC gebruiker kan overkomen is in discussie geraken met een Mac gebruiker. De eerste is op voorhand kansloos, omdat de laatste als een echte "Steve Jobs" volgeling zal blijven proberen duidelijk te krijgen waarom een Mac beter is dan een PC. Ik ben zo'n Mac gebruiker. P.s. Ik heb 2 weken geleden net een nieuwe Mac aangeschaft. Een G5 met 2 64Bits processoren op 2 Ghz en 1,5 GB aan intern geheugen. <{POST_SNAPBACK}> Compleet off-topic van mij (jaaaahaaa, mag ik ook (weer) een keer ) maar als PC gebruiker ZONDER Windhoos kan ik het niet nalaten je te melden dat ik mij door jou op een hoop voel geveegd met Windhoos gebruikers. Want ik zie het toch anders: je hebt windhoos gebruikers en niet-windhoos gebruikers. De hardware doet er dan niet toe. En als Linux-adept mag ik dan ook melden dat zowel de Mac als de PC Linux ondersteunen. En het gebruikers-interface van KDE en/of Gnome hebben veel trekjes van MacOS overgenomen. Gelukkig maar
Aanbevolen berichten