Tobo01 Geplaatst 21 januari 2005 Geplaatst 21 januari 2005 Bij Aspidshop (www.aspidshop.com) wordt Cityselect gewoon te koop aangeboden. Waarom lees ik dan, dat het niet los te koop zou zijn? Ik zit er over te denken, om het aan te schaffen, hoewel Metroguide met sendmap20 ook aardig zijn best doet. Is CS nu wel of niet los te koop? Tobo01
JandeBeHanger Geplaatst 22 januari 2005 Geplaatst 22 januari 2005 Bij Aspidshop (www.aspidshop.com) wordt Cityselect gewoon te koop aangeboden. Waarom lees ik dan, dat het niet los te koop zou zijn?Ik zit er over te denken, om het aan te schaffen, hoewel Metroguide met sendmap20 ook aardig zijn best doet. Is CS nu wel of niet los te koop? <{POST_SNAPBACK}> Schijnbaar bij deze toko wel, maar je betaald wel de hoofdprijs van €237.82.In kombinatie met een gps is het vaak veel voordeliger.
Mannie Geplaatst 1 februari 2005 Geplaatst 1 februari 2005 Auto Navigation Kit besteld bij Aspid, na 5 dagen in huis. Dit is SC.6, update SC.7, beanbag, 12v kabel en autosteun voor €234,- /incl. compleet SC7 werkt overigeens perfect
Camelion Geplaatst 2 februari 2005 Geplaatst 2 februari 2005 Auto Navigation Kit besteld bij Aspid, na 5 dagen in huis. Dit is SC.6, update SC.7, beanbag, 12v kabel en autosteun voor €234,- /incl. compleet SC7 werkt overigeens perfect <{POST_SNAPBACK}> Dus niet los te koop maar in combinatie met de carkit, net als bij Sailtron en verkoopcentra.
Mannie Geplaatst 2 februari 2005 Geplaatst 2 februari 2005 (bewerkt) Is ook LOS te koop bij Aspid. Dus voor die €7,- verschil ben je toch gek als je niet de auto kit neemt met al de accessoires erbij voor €7 2 februari 2005 bewerkt door Mannie
w.vdsnoek Geplaatst 8 februari 2005 Geplaatst 8 februari 2005 Hee? City Select is toch GPS gebonden (met serienummer van de GPS om deze te unlocken)??
JandeBeHanger Geplaatst 8 februari 2005 Geplaatst 8 februari 2005 Hee?City Select is toch GPS gebonden (met serienummer van de GPS om deze te unlocken)?? <{POST_SNAPBACK}> City select heeft alleeen zin voor een de Gps 60 serie en voor de Etrex serie met Usb.Bij de de Streetpilot 2610 en de Quest wordt cityselect meegeleverd. De unlockcode verkrijg je op de Garmin site. Voor de oudere gpsr's met kaart heb je voldoende aan Metroguide
superboppe Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 Ik zie City Select Europe v7 nu voor €134.30 incl tax bij Aspid. Was vorige week nog ~€216. En de 60CS Atlantic basemap bij www.sportextreme.com is ook niet veel.
Aanbevolen berichten