Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een punt dat als verdwenen of beschadigd is gemeld door een meetpuntenjager kan, als het kadaster van mening is dat het punt niet meer bruikbaar is, verschijnen in de lijst van mutaties met als bijvoeging (meetpuntenjacht).

Dan is er sprake van een GOAL!!!

Ik zit mij af te vragen of dat niet iets stoffelijker kan. Een badge zoals bij de scouts, een medaille zoals bij de vierdaagse, een lint zoals winnende dressuurpaarden die krijgen, een oorkonde met lakzegel, een getuigschrift, foto met handtekening van onze premier e.d. voor een winnend doelpunt.

Ik zou graag weten hoe men hier tegenaan kijkt. Of is het wat overdreven dergelijke eerbewijzen?

Geplaatst

Ben je dan niet bang dat we er zo hard tegenaan gaan dat we het werk van het Kadaster gaan ondermijnen :rolleyes:

Maar neuh, scoutingbadges heb ik al voldoende. Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Je zou wel een ranglijst kunnen bijhouden. Daar zijn velen wel gevoelig voor.

Geplaatst
Prof. Y. Lupardi Geplaatst op January 19 2005, 20:55:17 

Een punt dat als verdwenen of beschadigd is gemeld door een meetpuntenjager kan, als het kadaster van mening is dat het punt niet meer bruikbaar is, verschijnen in de lijst van mutaties met als bijvoeging (meetpuntenjacht).

Dan is er sprake van een GOAL!!!

En gevonden RD stiften/ bouten/ stenen, die door het kadaster als vervallen zijn opgegeven, maar toch nog duidelijk en onbeschadigd aanwezig zijn. Die na controle voor eerherstel in aanmerking komen......wat doen we daar mee :dribble: ?

Ik zit mij af te vragen of dat niet iets stoffelijker kan. Een badge zoals bij de scouts, een medaille zoals bij de vierdaagse, een lint zoals winnende dressuurpaarden die krijgen, een oorkonde met lakzegel, een getuigschrift, foto met handtekening van onze premier e.d. voor een winnend doelpunt.

Ik zou graag weten hoe men hier tegenaan kijkt. Of is het wat overdreven dergelijke eerbewijzen?

Een badge of T shirt van het Kadaster kan geen kwaad. Maar gevaar voor opzettelijke molest is dan helaas weer aanwezig. Tot nu toe hebben wij natuurlijk wel erg veel geluk om een kapotte RD stift een nieuw leven te kunnen geven TB RD

Rehabilitatatie van een "vervallen" punt vind ik eigenlijk veel mooier. Maar in beide gevallen hebben we werk verricht voor het Kadaster; een kalender is toch al goed genoeg ;) ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...