Gast team Bartje Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 Ik ben in het bezit van een eTrex Venture (USA versie). Hierin zit de Worldwide city database. Nu heb ik met MapSource een map geplaatst welke ik ga gebruiken tijdens de vakantie. Na dit te hebben getest wil ik weer gebruik maken van de Worldwide city database gebruiken maar kan deze niet meer vinden. Nu krijg ik het vermoeden dat ik de database heb overschreven! vragen die ik heb: - kan ik de database terughalen uit de Venture en weer gebruiken. - ben ik hem kwijt? zo ja, hoe nu verder? - heeft een andere gebruiker van de Venture nog een backup van deze database? Kees _____________________________________ Bartje wil gaag een gehaktbal met rode kool
Peetee Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 vragen die ik heb:- kan ik de database terughalen uit de Venture en weer gebruiken. - ben ik hem kwijt? zo ja, hoe nu verder? Ik ken de Venture niet, maar moet je in het kaartinfo schermpje het "nieuwe" kaartmateriaal niet uitschakelen om de basiskaart te kunnen zien?
deBruineBeren Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 Op deze garmin site kan je de "Preloaded City POI database" downloaden. Deze is inclusief een programma om hem in je GPS te zetten. Ook vindt je op deze internet pagina vindt je ook de nieuwste firmware voor je Venture.
Gast team Bartje Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 (bewerkt) Gelukkig zijn er erg vriendelijke beren die altijd behulpzaam zijn. Heb de download opgehaald en geplaatst. Hij is er weer! Bedankt. Kees 11 januari 2005 bewerkt door team Bartje
Aanbevolen berichten