Spring naar bijdragen
  • 0

Opstartscherm garmin veranderen - Zet je naam en adres in je gps

Vraag

Geplaatst

Het programma MeMap kun je gebruiken om het opstartscherm van je Garmin GPS Emap en ook de nieuwe Etrex modellen en GPS V aan te passen. Je kunt je naam en adres erin zetten, of een andere boodschap natuurlijk. Handig voor als je liefste bezit gestolen wordt of als je hem verliest.

Lees wel even goed de gebruiksaanwijzing.

Downloaden en lezen doe je hier

En ik kwam zo'n zelfde soort programma ook hier tegen.

Werkt op de volgende modellen:

Gps76  GpsMap 76  GpsMap 76S eTrex Vista eTrex Mariner eTrex Venture  eTrex Legend

Eric

Edited By erics on aug. 22 2002 at 22:45

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Voor de liefhebbers ook nog even alle andere talen (en wat ik er voor in de plaats stop, wel even je eigen gegevens gebruiken [:D]  ):

:laugh:

Nu maar hopen dat veel personen gewoon jouw adres in hun GPS proppen, en verliezen natuurlijk... Ken je handelen in die dingen  ;)

Geintje, bedankt voor de vertalingen...!

• 0
Geplaatst

Gisteravond wilde ik toch versie 2.41 in mijn Legend neerladen dus heb ik gelijk de 'naam-patch' toegepast.

Werkt perfect, dus aan de maker : 'Bedankt!'

Alleen mijn email adres was wat te lang en past niet.

• 0
Geplaatst

kijk ook eens naar gpswarn?

kan je je gegevens over meerdere regels verspreiden..

greetz..

Gimli

• 0
Geplaatst

Opstartscherm met GPSwarn aangepast in mijn legend versie 2.41. Werkt goed en geen foutmeldingen over incorrecte checksum, ook niet in diagnose scherm en speciale opstart scherm.

Grtx, Jacala.

• 0
Geplaatst

Zelf een dankbare gebruiker van Gpswarn, zag ik vandaag dat Garmin in een nieuwe (beta)versie 2,41 ook de mogelijkheid geeft om het opstartscherm te veranderen. 't is even wennen, maar wel makkelijk met nieuwe firmware, ik denk tenminste dat je naw-gegevens er in blijven staan.

• 0
Geplaatst

In beta 2.41 voor de Vista en beta 2.42 voor de Legend zit inderdaad een "ownership screen"  bij het opstarten.

Om de eigenaars info in te voeren kies je de "owner information" in het opties menu van het hoofdmenu. Maar ja, met beta's weet je het natuurlijk nooit, dus zorg er in ieder geval voor dat je de laatse "echte" versie bij de hand hebt voor het geval de beta toch niet helemaal bevalt.

Je emailadres plaats je trouwens in het "comment" veld omdat je daar de beschikking hebt over het @ symbool.

Eric

Edited By erics on okt. 13 2002 at 22:54

• 0
Geplaatst

ben blij dat er zoveel blije gebruikers zijn..

nu even afwachten op de nieuwe firmware van de 76S :-)

groetsen,

Gimli  :hehe:

• 0
Gast 68-1030918519
Geplaatst
nu even afwachten op de nieuwe firmware van de 76S :-)

Je wordt op je wenken bediend. HIER kun je versie 2.03 b downloaden van 18 oktober 2002.

GRTZ

Kruimel

• 0
Geplaatst

Helaas, op de pagina van GPSwarn staat nu voor de Venture:

Q: I loaded 2.50 on my venture, Doesn't GpsWarn support the Venture anymore?

A: No, sorry! It's not possible to replace the warning text in this firmware.

;)

Jammer.... ;)

Naar aanleiding van dit draadje .

• 0
Geplaatst

Nieuwste software voor GPSmap76S geladen (3.30), maar GPSwarn geeft aan dat niet de juiste software geladen is en voert dus niet uit.

• 0
Geplaatst

Gaat spijtig genoeg niet meer met mijn nieuwe Garmin Etrex Venture 2.50+ firmware :yes:

• 0
Geplaatst

Klopt. Waarom weet ik ook niet maar de maker maakt geen GPSWarn meer voor de Venture. En voor de meeste andere Garmins, ook de 76S, is hij binnen een dag weer up to date met een nieuwe versie.

GRTZ

Kruimeldief :yes:Ik heb het altijd warm, behalve als ik het koud heb.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...