Gast Roy Geplaatst 3 januari 2005 Geplaatst 3 januari 2005 hallo, ik heb een tweedehands Garmin Venture gekocht (compleet), echter met een engelstalige handleiding. Wie kan mij helpen aan een nederlandse versie ? Ik ben helemaal nieuw in de GPS-wereld, en hoewel ik aardig engels spreek, is lezen en uitvoeren een tweede..... WIE O WIE KAN MIJ HELPEN ???
Camelion Geplaatst 4 januari 2005 Geplaatst 4 januari 2005 Bel eens met de importeur (Sailtron, Houten). Als de GPS in Nederland gekocht is, had er eigenlijk een NL-handleiding bij moeten zitten. Is de GPS geïmporteerd, dan zit er sowieso geen NL-handleiding bij, maar dan zal de importeur ook niet echt meewerken. Komt het ding van de importeur af, geef ik je toch een aardige kans.
Brood Geplaatst 4 januari 2005 Geplaatst 4 januari 2005 Mailtje kan ook aan sailtron@sailtron.com. Ze willen daarbij wel het serienummer van je Venture weten en dat staat vermeld in het batterijvak. Dit in verband met wat Camelion al aangaf.
Free Wally Geplaatst 4 januari 2005 Geplaatst 4 januari 2005 Eergisteren deze nog gezien: link. Wie weet heb je er iets aan.
Gast Roy Geplaatst 5 januari 2005 Geplaatst 5 januari 2005 allemaal bedankt voor het meedenken ! Ik heb nu de nederlandstalige handleiding via een scan...... greetz, Roy
Kruimeldief Geplaatst 5 januari 2005 Geplaatst 5 januari 2005 allemaal bedankt voor het meedenken ! Ik heb nu de nederlandstalige handleiding via een scan...... greetz, Roy <{POST_SNAPBACK}> Dan sluiten we dit topic. Kruimel
Aanbevolen berichten