Spring naar bijdragen

Hoe een hitchhiker maken ?? - Hoe maak ik een hitchhiker


Rovertje

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een hitchhiker maken maar weet niet goed hoe dit gedaan...

 

Als ik op geocahing.com ga kijken vind ik die dogtags, vind ze persoonlijk redelijk duur, maar als ik Nederlandse lifters bekijk zie ik ook zelf gemaakte tags, zie maar naar foto's van Bertje en van Zien...

 

Kan iemand mij duidelijk maken hoe dit in elkaar zit ?? Met mijn bovenstaande uitleg moet ik niet duidelijk zijn wat mijn voorkeur draagt ...

 

Rovertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

de variant met de tags is de meest mooie.. maar inderdaad ook niet echt goedkoop..

 

de nederlandse (lees goedkope) manier is het normaal aanmelden van een "normale geocache" met daarin bijvoorbeld de locatie op de noordpool of in de Noordzee..

 

in de cachetekst meld je dat deze cache een traveller is en dat hij GC?????? is.....

 

op de cachepage houdt je bij hoe en waar de traveller is..

de mooie stats vwb de reissnelheid, afstand enzow die je met de bugs hebt mis je dan maar het werkt ook goed hoor!

 

groetsen,

 

gimli :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is wel te regelen..

maar cheap is het niet...

ze zijn wel in de UK te bestellen.. als je wil kan ik een kennis in de UK vragen er een aantal te kopen en door te sturen naar NL...

 

groetsen,

 

Gimli :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij leuk om travelbugs te maken en automatisch te kunnen volgen via de geocaching website. Ik wil dus geen hitch-hiker maken en wel travelbug-tags gebruiken.

Willen meer geocachers in Nederland dat?

Komen travelbug-tags binnenkort in de Nederlandse goodies-shop (Geoman?) ?

Zo nee, gaat iemand er dan 'voordelig' een boel inkopen en vervolgens (bijvoorbeeld op een event) verspreiden (Gimli?) ?

 

De Nederlandse-shop-optie lijkt mij zeer geschikt.

 

Louis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De geocaching.nl shop gaat geen travelbug tags verkopen.

In Amerika kosten travelbug tags 4,25 dollar (bij 8 stuks) maar die sturen niets naar Europa en ze schijnen ook uitverkocht te zijn. In Engeland zijn de tarvelbug tags te bestellen voor 4,75 pond. Als ik een grotere hoeveelheid in Engeland bestel kost het maar een keer portokosten en kan het misschien iets goedkoper. Ik wil graag inventariseren:

 

1) Hoeveel kost de pond deze maand?

2) Hoeveel willen we (jullie) betalen voor travelbug tags?

3) Hoeveel willen we (jullie) er dan hebben?

Bij voldoende interesse wil ik wel een hoeveelheid bestelen en die op het herft-event tegen de laagst mogelijke prijs doorverkopen.

 

Groeten, Louis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...