Rovertje Geplaatst 13 augustus 2002 Share Geplaatst 13 augustus 2002 Ik zou graag een hitchhiker maken maar weet niet goed hoe dit gedaan... Als ik op geocahing.com ga kijken vind ik die dogtags, vind ze persoonlijk redelijk duur, maar als ik Nederlandse lifters bekijk zie ik ook zelf gemaakte tags, zie maar naar foto's van Bertje en van Zien... Kan iemand mij duidelijk maken hoe dit in elkaar zit ?? Met mijn bovenstaande uitleg moet ik niet duidelijk zijn wat mijn voorkeur draagt ... Rovertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 13 augustus 2002 Share Geplaatst 13 augustus 2002 de variant met de tags is de meest mooie.. maar inderdaad ook niet echt goedkoop.. de nederlandse (lees goedkope) manier is het normaal aanmelden van een "normale geocache" met daarin bijvoorbeld de locatie op de noordpool of in de Noordzee.. in de cachetekst meld je dat deze cache een traveller is en dat hij GC?????? is..... op de cachepage houdt je bij hoe en waar de traveller is.. de mooie stats vwb de reissnelheid, afstand enzow die je met de bugs hebt mis je dan maar het werkt ook goed hoor! groetsen, gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast soundchaser Geplaatst 13 augustus 2002 Share Geplaatst 13 augustus 2002 Zijn die travel bugs in nederland te krijgen? Edited By soundchaser on aug. 13 2002 at 19:32 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 13 augustus 2002 Share Geplaatst 13 augustus 2002 dat is wel te regelen.. maar cheap is het niet... ze zijn wel in de UK te bestellen.. als je wil kan ik een kennis in de UK vragen er een aantal te kopen en door te sturen naar NL... groetsen, Gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovertje Geplaatst 14 augustus 2002 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2002 Bedankt voor de tip Kan ik werk beginnen te maken van mijn traveller. Nu nog zien dat ik hem niet ergens op een boorplatform aanmeld Rovertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 14 augustus 2002 Share Geplaatst 14 augustus 2002 je kan er ook voor kiezen de positie van de cache elke keer aan te passen op de page.. het is maar wat je het meest prettig vindt... groetsen, Gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
louisearcher Geplaatst 21 augustus 2002 Share Geplaatst 21 augustus 2002 Het lijkt mij leuk om travelbugs te maken en automatisch te kunnen volgen via de geocaching website. Ik wil dus geen hitch-hiker maken en wel travelbug-tags gebruiken. Willen meer geocachers in Nederland dat? Komen travelbug-tags binnenkort in de Nederlandse goodies-shop (Geoman?) ? Zo nee, gaat iemand er dan 'voordelig' een boel inkopen en vervolgens (bijvoorbeeld op een event) verspreiden (Gimli?) ? De Nederlandse-shop-optie lijkt mij zeer geschikt. Louis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 29 augustus 2002 Share Geplaatst 29 augustus 2002 Zelf heb ik ook interesse in een travelbug. Dus als er een centrale actie komt dan ben ik van de partij. Lijkt me ook een goed idee voor de .nl shop en om op het herfst event in de verkoop te hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erics Geplaatst 29 augustus 2002 Share Geplaatst 29 augustus 2002 Als er een centrale bestelling komt, ben ik ook geïnteresseerd. Eric Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
louisearcher Geplaatst 1 september 2002 Share Geplaatst 1 september 2002 De geocaching.nl shop gaat geen travelbug tags verkopen. In Amerika kosten travelbug tags 4,25 dollar (bij 8 stuks) maar die sturen niets naar Europa en ze schijnen ook uitverkocht te zijn. In Engeland zijn de tarvelbug tags te bestellen voor 4,75 pond. Als ik een grotere hoeveelheid in Engeland bestel kost het maar een keer portokosten en kan het misschien iets goedkoper. Ik wil graag inventariseren: 1) Hoeveel kost de pond deze maand? 2) Hoeveel willen we (jullie) betalen voor travelbug tags? 3) Hoeveel willen we (jullie) er dan hebben? Bij voldoende interesse wil ik wel een hoeveelheid bestelen en die op het herft-event tegen de laagst mogelijke prijs doorverkopen. Groeten, Louis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vanlinde Geplaatst 2 september 2002 Share Geplaatst 2 september 2002 1) vandaag kost ie € 1,56 de rest van de maand weet ik niet. 2) een eurootje of 10 per stuk maximaal. 3) Ik wil er wel twee kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 2 september 2002 Share Geplaatst 2 september 2002 1) zie vanlinde's reply :laugh: 2) rond de € 7,50. Max. € 10,- 3) ik zou er graag één willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 2 september 2002 Share Geplaatst 2 september 2002 Ik wil er wel 2 voor €15,- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovertje Geplaatst 3 september 2002 Auteur Share Geplaatst 3 september 2002 Ik sluit mij aan bij mijn collega's. Twee stuks voor 15 € ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erics Geplaatst 3 september 2002 Share Geplaatst 3 september 2002 Ik wil ook graag intekenen. 2 stuks voor € 15 Wil je het geld vantevoren hebben? Eric Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden