pirri Geplaatst 13 december 2004 Geplaatst 13 december 2004 (bewerkt) Ik heb voor het eerst gefietst met de Legend op een fietssteun. Wat ik echter nog nooit wandelend gezien heb was het volgende; de kaart schoof niet onder de positie (driehoekje) door, maar alles verschoof naar de rand en verdween. Na een poosje kwam de positie terug. Ik moet erbij zeggen dat het heel koud was en mijn batterijen half vol. Hoe kan dit? 13 december 2004 bewerkt door harmeninho
dmace Geplaatst 13 december 2004 Geplaatst 13 december 2004 Ik heb voor het eerst gefietst met de Legend op een fietssteun. Wat ik echter nog nooit wandelend gezien heb was het volgende; de kaart schoof niet onder de positie (driehoekje) door, maar alles verschoof naar de rand en verdween. Na een poosje kwam de positie terug.Ik moet erbij zeggen dat het heel koud was en mijn batterijen half vol. Hoe kan dit? <{POST_SNAPBACK}> Had je een heel lage afstand ingesteld op je kaart? 12 meter ofzo? De legend is niet zo snel in kaartjes tekenen. Je gaat dan te snel om te tekenen en dan duurt het even voordat dat is gecompenseerd. Als je kaart op 120 Meter ingesteld staat kun je je nog prima orienteren, en als je in de buurt bent en gaat lopen zet je hem weer lager.
pirri Geplaatst 13 december 2004 Auteur Geplaatst 13 december 2004 Ik heb voor het eerst gefietst met de Legend op een fietssteun. Wat ik echter nog nooit wandelend gezien heb was het volgende; de kaart schoof niet onder de positie (driehoekje) door, maar alles verschoof naar de rand en verdween. Na een poosje kwam de positie terug.Ik moet erbij zeggen dat het heel koud was en mijn batterijen half vol. Hoe kan dit? <{POST_SNAPBACK}> Had je een heel lage afstand ingesteld op je kaart? 12 meter ofzo? De legend is niet zo snel in kaartjes tekenen. Je gaat dan te snel om te tekenen en dan duurt het even voordat dat is gecompenseerd. Als je kaart op 120 Meter ingesteld staat kun je je nog prima orienteren, en als je in de buurt bent en gaat lopen zet je hem weer lager. <{POST_SNAPBACK}>
pirri Geplaatst 13 december 2004 Auteur Geplaatst 13 december 2004 Volgens mij stond de mijn legend op 50m. Ik ga jouw advies uitproberen. Bedankt alvast!
Aanbevolen berichten