Gast Goffy Geplaatst 12 augustus 2002 Share Geplaatst 12 augustus 2002 hoi, ik wou toch eens weten of er veel belgen zijn die aan geocaching doen, wij zijn vrij nieuw hierin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 12 augustus 2002 Share Geplaatst 12 augustus 2002 Nou, ik kan me niet voorstellen dat al die schatten in Belgie door Nederlanders zijn begraven, dus ik denk het wel! Maar ik weet niet of ze ook in dit forum actief zijn. Hoewel ik sommige namen wel Bels vind klinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 augustus 2002 Share Geplaatst 12 augustus 2002 Ja hoor, ik weet zeker: er doen ook Belgen (tenminste Vlamingen) mee. Binnenkort zijn er daar zelfs leden van de KabouterBond gevestigd. Leve de eenwording van Europa en de vrije binnengrenzen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovertje Geplaatst 13 augustus 2002 Share Geplaatst 13 augustus 2002 Yo Goffy, Om al je twijfel weg te nemen. Hier alvast een berichtje van een Belg Al klopt het wel aardig dat je de namen van de Belgische cache-plaatsers "bijna" nooit terugvindt in het forum. Saluj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joske Geplaatst 13 augustus 2002 Share Geplaatst 13 augustus 2002 Hoi, we zijn er wel hoor, de meesten onder ons blijken meer te gaan 'cachen' dan hier op het forum te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 20 augustus 2002 Share Geplaatst 20 augustus 2002 En: Akela-NL is in elk geval van oorsprong Belgisch. Als je hem spreekt (of hoort razen en tieren staande op een graspol middenin een _echt_ moerasje met de blubber tot aan zijn middel zittend :laugh: :laugh: :laugh: ) dan is aan het accent duidelijk te horen dat hij uit België komt. Volgens mij woont hij op het moment wel in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Speerpunt Geplaatst 31 augustus 2002 Share Geplaatst 31 augustus 2002 Natuurlijk zijn er belgen die aan cachehunten doen,je hoort ze niet maar ze er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden