Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Via E-mail Hawck-eyes gevraagd of ik deze cache die toch wel tot de oudere cachs van Nederland behoort nieuw leven in mag blazen.

PM aan de eigenaar (die sinds het archiveren niet meer online is geweest op de .com) is tot nu toe onbeantwoord gebleven, inmiddels ook een note geplaatst.

Ik wacht de reactie even af.

Locutus

Geplaatst
Via E-mail Hawck-eyes gevraagd of ik deze cache die toch wel tot de oudere cachs van Nederland behoort nieuw leven in mag blazen.

PM aan de eigenaar (die sinds het archiveren niet meer online is geweest op de .com) is tot nu toe onbeantwoord gebleven, inmiddels ook een note geplaatst.

Ik wacht de reactie even af.

Locutus

Die is toen ooit eens geplaatst door de zoon van Yvonne?? (Gotcha)

Geplaatst (bewerkt)

Inmiddel reactie terug van Gotcha, onder haar zonen geen Sebas en geen van de drie heeft een eigen cache. Dit spoor loopt dus dood, ik wacht Hawkeyes zijn reactie even af.

Grtz, Locutus

Die is toen ooit eens geplaatst door de zoon van Yvonne?? (Gotcha)

bewerkt door dutch-locutus
Geplaatst
Inmiddel reactie terug van Gotcha, onder haar zonen geen Sebas en geen van de drie heeft een eigen cache. Dit spoor loop dus dood, ik wacht Hawkeyes zijn reactie even af.

Sorry dan. Meende dat Yvonne ooit eens vertelde dat oudste zoon daar tussen de boompjes lag met een leger onderdeel en uit verveling toen maar een cache verstopt heeft. Zal t niet goed begrepen hebben.... ;)

• 5 weeks later...
Geplaatst

Ik heb toen als een van de eerste deze cache gedaan.

Wat ik nog weet is dat deze cache door een scouting vereniging (niet uit die omgeving) daar is neergelegd. Waarschijnlijk is het een kortdurende actie geweest, want ik heb nooit meer wat van hun gehoord of gezien. ;)

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...