steensnoeper Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 (bewerkt) 26/11/2004 Gelezen op de cache pagina: “Vandaag dan helaas besloten de cache op te heffen. Mocht iemand dit zonde vinden dan verzoek ik diegene contact met mij op te nemen om de cache van me over te nemen”. Groeten Ralph de Leeuw, ex-geocacher Het gaat om de Kromme Rade / GC41FE 27 november 2004 bewerkt door Zero CooL
mvs "Team Pooh" Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Team Pooh, dat regelmatig bij familie in Loosdrecht komt, wil deze cache wel overnemen. Wij wachten op bericht van ralph.
Zero CooL Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 *** Zero CooL - Link aanklikbaar gemaakt ***
GeoGerard Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Team Pooh, dat regelmatig bij familie in Loosdrecht komt, wil deze cache wel overnemen.Wij wachten op bericht van ralph. <{POST_SNAPBACK}> Ik denk niet dat Ralp dit forum nog bezoekt. Wellicht is het verstandiger om een "NOTE" op de cache pagina te plaaten, als je dat nog niet gedaan hebt. Ralp krijgt jouw aanbod om de cache te adopteren dan via de email binnen. Ben er zelf een paar maal geweest en vind het echt een schitterende plek. Goed idee om deze cachte te adopteren!
mvs "Team Pooh" Geplaatst 29 november 2004 Geplaatst 29 november 2004 Behalve op dit forum, note geplaatst en mail gestuurd. Tot nu toe nog niets vernomen.
barnold Geplaatst 29 november 2004 Geplaatst 29 november 2004 (bewerkt) ****de cache is ook compleet verdwenen op de com-site. met alle logs, hoe zo?*** sorry, niet goed opgelet. bij linken vanuit forum werd ik niet aangelogd op de com site 29 november 2004 bewerkt door barnold
Aanbevolen berichten