de Roode Lantaarn Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 Pas geleden een route gemaakt mbv. Ozi en deze daarna overgepiept. Vroeger deed ik dit zelfde met de Etrex Euro en dat werkte altijd prima maar op de Sportrak vallen de resultaten tegen. Even uitleggen: Ik maak op diverse kruisingen van wegen een WP aan. Daarna knoop ik deze WP aan elkaar (legs) en voila. De Etrex schakelde over naar het volgende WP als je 15 seconden verwijderd was van het WP. Dat houdt in dat als je lopend was hij pas overschakelde op de hoek van de straat. Maar als je met de auto (80 km/u) reed dit al deed zo'n 330 meter voor de kruising zodat je tijd had om richting aan te geven. Nu had ik verwacht dat de Sportrak dit ook zou doen maar ik moet bijna letterlijk over het WP rijden om het volgende in beeld te krijgen. Dat betekend dus ook dat ik altijd de afslag voor bij ben voordat hij het aangeeft en telkens moet keren of snoeihard moet remmen om alsnog de bocht te nemen. Is dit punt van overschakelen ook in te stellen op de SporTrak? Hij kan wel piepjes aangeven maar daarmee weet ik nog niet of het volgende WP links, rechts of vooruit ligt. Ger@ld
dusee Geplaatst 6 maart 2005 Geplaatst 6 maart 2005 je zou proximity kunnen proberen menu / alarms omdat dit nergers anders per individueel punt is in te stellen;
zeno Geplaatst 6 maart 2005 Geplaatst 6 maart 2005 ik ken dit ook van mijn magallan. als je een route invoert met de auto en je neemt even niet de juiste weg, kun je 'm de hele route opnieuw laten berekenen.
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 maart 2005 Auteur Geplaatst 8 maart 2005 je zou proximity kunnen proberen menu / alarms omdat dit nergers anders per individueel punt is in te stellen; <{POST_SNAPBACK}> Heb ik al gedaan maar dan geeft hij op bv 30 meter (of 300) een akoustisch signaal dat ik het WP benader. Hij schakelt dan niet door naar het volgende WP in de lijst. Dat doet hij pas als ik over het WP heenkom.
Aanbevolen berichten