Spring naar bijdragen

.mps naar .loc conversie


Team Ace Pro

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar software waarmee ik .loc bestanden kan converteren naar een .mps bestand.

Ik gebruik met mijn Garmin 2 programma's (Easy GPS en Mapsource) om mijn waypoints en routes in de GPS te zetten. Beide programma's hebben features die ik graag wil gebruiken maar ik kan in Mapsource geen .loc bestanden gebruiken.

Ik ben al even aan het stoeien geweest met GPSBabel, maar ik krijg het daarmee niet voor elkaar.

Is er iemand die weet hoe je dit voor elkaar kan krijgen en die dat met mij wil delen?

Oh ja, ik heb geen zin om mijn GPS als tussen station te gebruiken bij het uitwisselen.

Groeten,

Cor van den Berghe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De nieuwe versie van Mapsource (6.5.0 nu nog Beta) kan direct met de GPX bestanden van geocaching.com overweg. Je moet wel lid zijn om die GPX bestanden te verkrijgen.

 

groet, Marcel

Cor vraagt wel specifiek om de .loc files te kunnen converteren naar Mapsource en niet de GPX files :blush: Omdat jij vergeten bent er een downloadlinkje bij te zetten voor de Mapsource 6.5 beta, heb ik het maar even gedaan.

Mapsource 6.5 beta is hier te downloaden.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb beide programma's geprobeerd. Gartrax doet precies wat ik in eerste instantie vroeg, klein snel en makkelijk. GSAK is toch wel een ander verhaal he? Wat een uitgebreid pakket zeg.

Ik ga maar eens kijken of ik hier wijs uit kan worden. Ik heb in ieder geval alle NL caches er in staan. Erg handig allemaal, nu nog even kijken of ik het voor elkaar kan krijgen dat hij ook de juiste difficulty aangeeft en of er een TB in een cache zit.

Erg leuk spul allemaal, maakt het geocaching waar ik nu een maand of 2 mee bezig ben nog leuker.

Nogmaals bedankt voor de reacties.

 

Groeten,

Cor van den Berghe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb beide programma's geprobeerd. Gartrax doet precies wat ik in eerste instantie vroeg, klein snel en makkelijk. GSAK is toch wel een ander verhaal he? Wat een uitgebreid pakket zeg.

Ik ga maar eens kijken of ik hier wijs uit kan worden. Ik heb in ieder geval alle NL caches er in staan. Erg handig allemaal, nu nog even kijken of ik het voor elkaar kan krijgen dat hij ook de juiste difficulty aangeeft en of er een TB in een cache zit.

Erg leuk spul allemaal, maakt het geocaching waar ik nu een maand of 2 mee bezig ben nog leuker.

Nogmaals bedankt voor de reacties.

 

Groeten,

Cor van den Berghe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...